2015. július 22., szerda

Holnap érkezik a Tűzpróba 2. előzetese + Itt vannak a karakterposzterek


Július 23-án adják ki a Tűzpróba második előzetesét, vagyis a héten csütörtökön végre kikerül online normális minőségben. Elvileg a Papírvárosok film premier előtt jelentetik meg, és ez gondolom csütörtök este lesz, így lehet mi már csak másnap láthatjuk fent online az előzetest. Majd meglátjuk mi lesz, a lényeg, hogy a héten végre érkezik. :)

Az emlékeztető mellett hoztam egy kis újdonságot is, méghozzá a Tűzpróbához készült új posztereket, amin több színész látható az adott karakterben. A posztereket folyamatosan adják ki, így még nincs meg az összes egyelőre. Ha kikerül a többi karakterposzter is, akkor hozom őket folyamatosan.:)







3 megjegyzés:

  1. Jujj de nem tetszik :/ morbid, hogy középen van a testükben egy lyuk. Mintha ketté lennének vágva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nem az nem tetszik, amit te mondasz, hanem inkább az, hogy szokás szerint a színészek maguk agyon vannak retusálva rajta. A karakterposzterek már csak ilyenek szoktak lenni, de nekem akkor se jönnek be. :(

      Törlés
    2. En most hogy mobdtad, kicsit jobban megneztem, es nekem inkabb olyan, mintha valami korbefogna oket :)
      A retusalas nekem sem tetszik, viszont ettol fuggetlenul jok lettek szerintem :)
      Aztert pedig kulon koszonet, hogy ennyit dolgoztok az oldalon, mert igy minden uj informaciorol ertesulni lehet :)

      Törlés