2015. július 16., csütörtök

Kiszivárgott a Tűzpróba 2. előzetese (FRISSÍTVE)


A Tűzpróbához készült második előzetest még múlt héten a Comic-Conon vetítették le elsőnek, de a nagyközönség számára csak július 23-án kerül fel az internetre. Mégis valakinek sikerült felvenni az új előzetest, és nemrég felkerült online.

Nem valami jó minőségű a videó, de aki nagyon nem bír várni, az megnézheti most. :)

ITT MEGNÉZHETITEK AZ ELŐZETEST KAMERÁS VÁLTOZATBAN!
(Közben már innen is letörölték a videót, sajnos. :()

Nem tudom meddig lesz fent a videó, lehet, hogy letörlik valamikor, de amíg tudjátok, nyugodtan megnézhetitek. :)

Július 23-án kerül fel hivatalosan a youtube-ra, akkor tudom csak feliratozni, de addig is a videó alatt elkészítettem a fordítást. Nem mindent értettem tisztán, így ha tudtok segíteni kiegészíteni, akkor megköszönöm a segítséget. :)

Fordítás:
Janson: A kinti világot nagy veszély fenyegeti. Csak idő kérdése és ez a vírus eltörli az egész emberiséget. Ezt a létesítményt arra tervezték, hogy biztonságban tartson titeket.
Thomas: Hova viszik őt? Rejtegetnek valamit. Ezek az emberek nem azok, akiknek mondják magukat.
Newt: Thomas, mit láttál?
Thomas: Nem szöktünk meg. A VESZETT embere. Ez is a tervük része.
Janson: Csak egy kérdésem van. Kinek az oldalán állsz?
Thomas: Gyerünk!
Janson: Thomas, az Útvesztő semmi volt. Ti, gyerekek egy napot se élnétek túl a Perzseltföldön.
Többiek: Siess! Gyerünk!
Thomas: Van bennünk valami, ami kell a VESZETT-nek. Nem találhatnak ránk.
Thomas: Nem kell velem jönnötök, srácok, de tudom, hogy meg tudjuk csinálni.
Brenda: Gyerünk! Kövess!
Brenda: Senki sem jött már régóta a Perzseltföldről.
Brenda: Indulás!
Minho: Ezek azok a srácok, akiket hátrahagytunk az Útvesztőben. Én nem akarom így végezni.
Ismeretlen: Helló, Thomas.
Thomas: Maga ismer engem?
Newt: Sok barátunk meghalt azért, hogy eljuthassunk idáig. Tehát nem adhatjuk fel.
Thomas: A VESZETT sok mindent elvett tőlünk. Soha nem fognak leállni. Amíg meg nem állítom őket.
Janson: Nem akarod tudni, hogy miért történt mindez?
???: Olyan közel vagytok az igazsághoz.

Forrás

5 megjegyzés:

  1. Úgy látszik már lekéstem :( Mondjuk ezt a pár napot csak kibírom vhogy.
    Ui.: Bocs h eltűntem egy időre :(

    VálaszTörlés
  2. Nagyon várom már a filmet! Köszi a fordításokat 3s a naprakész infókat!! :-)

    VálaszTörlés
  3. Én még most is meg tudtam nézni (2015. 07. 17.)
    amugy csak enge zavar, hogy Teresa a fiu csapattal van és nem a lányokkal ahogy akönyvben is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mert közben frissítettem a linket. ;)
      Engem nem zavar. :D Még nem tudni, hogyan változtatták meg ezt a részét a történetnek, addig meg nem szeretnék véleményt mondani. :)

      Törlés