2015. július 5., vasárnap

Comic Con 2015: a Tűzpróba színészei július 11-én lesznek jelen


Korábban is szerettem volna erről írni, de még semmi sem volt biztos, így megvártam, amíg pontosabb infók érkeznek a Comic-Connal kapcsolatban. Eddig nagy volt a hallgatás, és már kezdtem félni, hogy idén nem megy el a szereplőgárda, de szerencsére mégis ott lesznek. Idén 2015 július 9-12 között tartják San Diego-ban a sokak által kedvelt közönségtalálkozót.


Az egyik kedvenc és legmegbízhatóbb forrás oldalunk, a francia rajongói oldal szerint a Tűzpróba színészei és még páran rajtuk kívül július 11-én vesznek részt a Comic-Conon. Lesz egy panel beszélgetés, és a tavalyi évhez hasonlóan ismét részt vesznek a Nerd HQ interjújában is, ami a normálisan panel mellett egy szintén elég hosszú csoportos interjút foglal magába. Tavalyról biztos emlékeztek rá.

És hogy kik mennek a Comic-Conra idén?
A Tűzpróbát fogja képviselni és promózni július 11-én
  • Dylan O'Brien
  • Ki Hong Lee
  • Thomas Brodie-Sangster
  • Wes Ball
  • James Dashner
  • Rosa Salazar
  • Giancarlo Esposito

Én nagyon örülök a résztvevőknek és annak is, hogy új emberek is részt vesznek rajta, olyanok, akik tavaly nem voltak. Tavaly csak Dylan, Kaya, Will, Wes és James vett részt rajta. Most pedig Dylan, Wes és James kivételével csakis újak lesznek majd jelen.

Én nagyon várom a Comic-Cont, mert remélem rengeteg új kép, interjú és információ érkezik végre, sőt valami meglepetésnek is örülnék, és szerintem ti is. Mondjuk néhány új jelenetfotó, esetleg néhány karakterkép, vagy egy új poszter. Új előzetesről nem merek álmodozni, de szerintem annak is mindenki örülne. :)

5 megjegyzés:

  1. Megint lefordítod az interjút úgy, mint tavaly? Arra gondolok amin Dylan, Will, James, Kaya és Wes vett részt és a rajongók kérdeztek. Az a kedvencem, legalább 3x elolvastam már:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Igen, le fogom fordítani, amint felrakják az egészet youtube-ra. :)
      Nagyon várjuk már a sok interjút és új képet, és akkor végre lesz valami anyag az oldalra. :D

      Törlés
    2. Hát, igen, Titeket nemigen kényeztetnek el izgalmakkal :/
      Illetve, amik voltak azok kellőképpen izgik, de tény, hogy kicsit szomorú, hogy csak ennyi anyag van, amiből élni tudtok.

      Na, de majd a héten :)

      Törlés
    3. Jaj, Ancsi, hát nagyon bízunk benne, mert elég siralmas a helyzet manapság... Reméljük hétvégén tényleg beindulnak végre a dolgok. :)

      Törlés
  2. Sziasztok! Azt lehet tudni, hogy hánykor lesz a panel. (Mert például Az Éhezők Viadalánál lehet tudni, hogy itthoni idő szerint 21:00-22:15-ig) a Tűzpróbával kapcsolatosan van ilyen infó?
    Előre is köszi:))

    VálaszTörlés