2015. július 13., hétfő

Első clip a Tűzpróbából


Ma elsőnek mindenképp a tegnap kiadott első Tűzpróba clipet szerettem volna hozni, de valamiért sehol sem találtam meg, csak nem olyan régen. A francia rajongói oldal osztotta meg eredetiben, de egy olyan megosztóra került fel a videó, amit sehogy se tudok nektek ide beágyazni.

Amint fent lesz youtube-on, hozom normálisan is (felirattal), viszont aki nagyon nem bír várni, az ALÁBBI LINKRE kattintva megnézheti az első rövid kis clipet a filmből. (Ne ijedjetek meg, a clip előtt Dylan még dumál egy kicsit, de utána jön a clip is. :)

Forrás

2 megjegyzés:

  1. Kéne hozzá képnek is lennie? Nekem csak hang van. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, kép is van hozzá. Én meg tudtam nézni. :(
      Próbáld meg másik böngészővel. :)

      Törlés