2015. július 21., kedd

Comic-Con 2015: Popsugar interjú a Tűzpróba színészeivel


Az interjúk sora úgy tűnik soha nem ér véget, na de ki bánja ezt? Nekünk van mit fordítani és nézni, ti pedig képbe kerültök az új információkkal, ergo: mindenki jól jár. 
Jöjjön most egy interjú Dylannel, Ki Honggal, Thomassal, Giancarl-val és Rosával. :)



Melyik a rosszabb: az Útvesztő vagy a Perzseltföld?
Thomas: Nehéz megmondani, mindkettő elég kemény. Miután kiszabadultunk az Útvesztőből rájövünk, hogy a Perzseltföld valójában egy elég rémes hely.
Ki Hong: Vagy a sivatagban ragadsz vagy futhatsz örökre az életedért az Útvesztőben, válassz.
Dylan: Szerintem a Perzseltföld, mert az teljesen kiszámíthatatlan. Az Útvesztőben eleinte minden megvolt, míg a Perzseltföldön nincsenek határok és nem tudják, hogy mi fog történni.

Ti újak vagytok srácok. Hogyan fogadtak titeket a többiek?
Rosa: Olyanok voltak, mint vagy 11 ember, akik már összekovácsolódtak, de amikor megérkeztünk egyből befogadtak.
Giancarlo: A mi karaktereink a saját világukban élnek, amit én szeretek bennük. Volt egy már kész világuk a többieknek és a Tűzpróbában megjelenik egy második, ahol Brenda és Jorge él. Azt sem tudjuk, hogy az ő kapcsolatuk milyen. Amikor először találkoztam Rosával azt gondoltam, hogy ő egy igazán belevaló lány, tudtam, hogy jól elleszünk.

Ha bárki a segítségetekre lehetne a Perzseltföldön a Comic-Con univerzumából, kit választanátok?
Thomas:  Aquama remek lenne, mert mindig tudna vizet adni. (:D)
Ki Hong: Flash jó lenne, mert mindannyiunknál gyorsabb.
Thomas: Folyton cipelhetne minket.
Ki Hong: Ki a Perzseltföldről egyenesen Aquamanhez.
Giancarlo: Amerika kapitány.
Rosa: Komolyan? A fickót a '20-as évekből?
Giancarlo: Miért? Izmos, van pajzsa, remek a haja, valami nagyon tetszik benne.
Rosa: Én az animációs sorozatból mondanám Batmant. Ha ő nem lenne elérhető - mert mondjuk éppen megmenti Gothamet - akkor a Power Rangerst.
Dylan: Ant-Man.

Milyen érzés újra együtt lenni?
Ki Hong: Mindig azt szoktam mondani az embereknek, hogy Az Útvesztő volt a nyári tábor, a Tűzpróba a viszontlátás, a harmadik film pedig egy buli lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése