2015. július 18., szombat

Comic-Con 2015: Nerd HQ interjú 1. rész


Mivel tavaly is imádtam fordítani/nézni a Nerd HQ interjút, idén is vállaltam eme nemes feladatot, hogy elhozzam nektek a több mint 40 perces videóanyag fordítását. Ahogyan tavaly, most is több részletben fog felkerülni az oldalra. :)
Idén nagy mázlink van, ugyanis "az állandó tagok" (Dylan, James és Wes) mellett Thomas, Giancarlo, Ki Hong és Rosa is képviseltette magát - mindannyiunk nagy örömére. :)

Na de vágjunk is bele!


01:30-ig semmi érdemleges nem történik.

Első kérdés: Ki Hong és Dylan, adtatok valamilyen tanácsot a futással kapcsolatban az újaknak?
Dylan: Nem igazán.
Ki Hong: Szerintem hamar belejöttek, mármint ez nem olyan nehéz, csak a lábaidat használod...
Dylan: Igazából én megpróbáltam, mondtam nekik, hogy jobb láb, aztán bal láb és így tovább, ennyi volt. (:D)
Rosa: Igazi vezető. (:D)

Második kérdés: Ki, miért van nagyon oda? Kiért rajong?
Dylan: Mets, filmek és a barátaim.
Ki Hong: Én nagyon szeretem a pizzát.
Thomas: Star Wars - az eredeti. És a motorokat is szeretem.
Rosa: Minden, ami Batmannel kapcsolatos. 
Giancarlo: Flash Gordon.
Wes: Akárcsak Thomas: Star Wars. 
James: Trónok Harca, Star Wars. És meg kell említenem, hogy a Breaking Bad az egyik kedvenc sorozatom és megígértem az idősebb fiamnak, hogy ha gimibe megy, akkor megnézheti. Végigpörgettük egy hónap alatt az egészet.

Harmadik kérdés: Dylantől kérdeznék: Mennyi tulajdonsága van meg Thomasnak benned?
Dylan: Mindig is szerettem az olyan embereket, mint Thomas. Az olyan hősöket, akik ugyanúgy félnek, mint a többiek, de ennek ellenére bátorságot mutatnak és azok is. Az emberi hősöket, akiknek nincs szuper képességük, hanem olyanok mint mások.

Negyedik kérdező azt szerette volna, ha a csapat boldog születésnapot kíván a barátnőjének, a srácok és Rosa ezt meg is teszik. :D Kérdése: Melyik előadót szeretnék, ha énekelne a Tűzpróba soundtrackjén?
James: Nekünk csak John Paesano számít.
Dylan: Ő komponálta Az Útvesztő soundtrackjét és a Tűzpróbáét is ő fogja.

Ötödik kérdés: Milyen érzés Az Útvesztő kis csapatából a Tűzpróba nagy számú castjába lenni?
James: Nekem nagyon kemény volt, ugye mind tudjátok, hogy cameoztam az első filmben? (:DD) Nagyon féltem Giancarlo-tól, de végül jól sült el. (hát ez a James nagyon bolond :D)
Wes: Nehéz, mert azt szeretnéd, hogy mindegyik karakter kitűnjön egy kicsit és meglegyen a maga momentuma. De azt hiszem ez sikerült véghezvinni a filmben.
Ki Hong: Mi nagyon izgatottak voltunk az újak miatt és biztos vagyok benne, hogy ők is, de nagyon nyitottak voltunk velünk szemben és úgy érzem, hogy új tagokat köszöntöttünk a családunkban. Remélhetőleg ez majd a képernyőn is át fog menni.
Giancarlo: Át fog menni, srácok nagyon kedvesek voltatok. Én és Rosa nevében szólva elmondhatom, hogy az első pillanattól fogva úgy éreztük, hogy a csapat tagjai vagyunk. 
Dylan: Nagyon családias a környezet, ami meglepő egy ilyen méretű franchise-nál, ahol általában a rendező sem ugyanaz szokott lenni a második résznél. Nálunk ez nem így van. Kialakult egy kis csapat és őszintén szeretjük egymást.

Ezután elmondják, hogy a harmadik részt is Wes fogja rendezni.

Hatodik kérdés: Mi a különbség aközött, hogy egy sorozatban játszol és, hogy egy filmben?
Rosa: Számomra az, hogy a sorozatnál egy egész évadod van arra, hogy megtudj mindent a karakteredről és, hogy magadévá tedd, míg egy filmben erre jobb esetben is csak hónapjaid vannak. 
Giancarlo: A sorozatnál 6-7 oldalt forgatsz le a forgatókönyvből egy nap alatt, a filmnél pedig egyet vagy kettőt. Én leginkább a filmekben érzem otthon magam - a színházon kívül - mert ott jobb az időzítés, mint egy sorozatnál. 
Thomas: Egyetértek. A sorozatot tovább tart leforgatni, de a filmnél több időd van egy-egy adott jelenetre és magára az egész történetre.
Ki Hong: Én is szeretem mindkettőt.
Dylan: Ezek a filmek nem azok a tipikus filmek, ahol ráérősen forgatunk. Itt nem egy vagy két oldal megy le a forgatókönyvből egy nap, hanem több. Nagyon szoros a menetrend.

Zac: Az első filmben csak egy helyszínetek volt. Mi a különbség ehhez képest a másodikban?
Wes: A Tűzpróbát nagyon nagyra szerettük volna csinálni. Az Útvesztőnél csak egy fő helyszínünk volt (a Tisztás) meg volt egy kicsi a WCKD laborban. A Tűzpróbánál gyönyörű tájképeink vannak, új helyszínek az egész kinyílik és el tudod képzelni az egész világot. Itt már nem kellett zöld hátteret használnunk, mert minden adott volt. Ugyanolyan volt forgatni, mint az első részt, de mégis másabb kicsit.

Zac: Mennyi idő alatt forgattátok le?
Wes: Az elsőt 43 nap alatt, a másodikat pedig 58 nap alatt. Nektek köszönhetően az első rész hatalmas siker lett - a stúdió legsikeresebb filmje abban az évben - mert kicsi volt a költségvetése. Idén azonban több pénz jutott, amivel tudtunk mit kezdeni.

Ezután percekig arról beszélnek, hogy Wes mennyire elkötelezett a film iránt és hogy mennyire jó rendező.

Hetedik kérdés: Jamestől kérdeznék: A könyvekben az a fő kérdés, hogy melyik a fontosabb; egy ember érdeke vagy a csoporté. Akkor kezdtem el olvasni a könyveket, amikor még nem volt gyermekem, majd úgy fejeztem be a könyveket, hogy már volt és ez nagyon megváltoztatta a nézőpontomat. A kérdésem az lenne, hogy a te szülői szereped hogyan változott az írás alatt?
James: Hű, ezt még soha nem kérdezték meg tőlem, szép munka. Amikor írok egy könyvet akkor nem az van, hogy leülök és azon kezdek el gondolkozni, hogy milyen életformáló cselekményt teszek bele, amiről majd az emberek beszélhetnek. Nekem az az elsődleges célom, hogy szórakoztassam az embereket, hogy el tudjanak szabadulni a való világtól egy időre. De természetesen mivel én állok a sztori mögött, megtalálhatóak benne olyan elemek, amelyek nekem fontosak. Az Útvesztőben megjelenik a barátság, a hűség és a feláldozás fontossága. Wes a a csapat nagyon elkapták a történet lényegét.


FOLYTATÁS KÖVETKEZIK!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése