2015. július 2., csütörtök

Július 22-én jön a filmes borítós Tűzpróba + szeptember 1-én érkezik magyarul a Halálparancs


Két fontos hírrel érkeztem ma, mely a könyvekre vonatkozik.

Egyrészt a Tűzpróba könyv megjelenik újra immár filmes borítóval 2015 július 22-én. Legalábbis az Alexandra oldalán ez a dátum szerepel. Csak a borító változik tehát, minden más marad. Ilyen lesz a filmes borítós Tűzpróba.


Emellett pedig azt is szeretném veletek tudatni, hogy nagyon úgy tűnik, hogy 2015 szeptember 1-én fog megjelenni magyarul a trilógia előzménykönyve, a The Kill Order, ami magyar fordításban a HALÁLPARANCS címet kapta. A könyv 3990 forintba fog kerülni, ami egy kissé húzós ár, ha engem kérdeztek, főleg, hogy nem is hosszabb, mint mondjuk az előző könyv volt.

Hozom a borítót és a fülszöveget hozzá.


Fülszöveg:
Az Útvesztő-trilógia előzményeinek története.
Mielőtt megalakult a VESZETT, mielőtt létrejött a Tisztás, mielőtt Thomas belépett az Útvesztőbe, napkitörések sora érte a Földet, és szörnyű betegséggel fertőzte meg az emberiséget. A bolygó lakóinak nagy része odaveszett. Aki megbetegedett, annak lassanként elborult az elméje, és előbb-utóbb tomboló véglénnyé vált. Mark és Trina a túlélők kis csoportjához tartozik. Mindennap az életben maradásért küzdenek, az élelmükért, a nyugalmukért. A természet lassan mintha már az újjáéledés jeleit mutatná a napkitörések után, amikor egy napon különös légi jármű - egy Berg - jelenik meg az erdő fölött. A Bergről a kitörés vírusával fertőzött lövedékekkel kezdik lőni a csoportot. Ismét menekülniük kell - de vajon ki az ellenség? Fertőzöttek és immúnisok egyaránt veszélyben vannak. Vajon az emberiség teljes kiirtása a cél? Ki akarja a pusztulásukat? Létezik kiút ebből a borzalomból?


Mindkét könyvet elő lehet rendelni az Alexandra oldalán.
A Tűzpróbát ITT, a Halálparancsot pedig ITT.

Hogy tetszik nektek a két borító? Mennyire várjátok a Halálparancsot? :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon tetszik mind a két borító! De főleg a Halálparancs -é!
    Már nagyon várom!

    VálaszTörlés
  2. Az a könyv nagyon jó. Tényleg szerintem majdnem olyan jó mint az Útvesztő :) és w borító is jól tükrözi a könyv hangulatát...

    VálaszTörlés