2014. augusztus 21., csütörtök

Újabb featurette videó Az Útvesztőhöz!


Beindult Az Útvesztő gépezet, mostanában egy nap alatt rengeteg újdonság jön ki. Mára hoztam nektek még egy featurette videót (az elsőt ITT nézhetitek meg), amiben James beszél arról, milyen volt, mikor a forgatáson járt.
A videóban rengeteg új kép van, amiket a fordítás alatt, gifek formájában meg is nézhettek. :)


A szokásos fordítás:
James Dashner vagyok Az Útvesztő írója. Itt vagyok a forgatáson. Wes azt akarta, hogy úgy tapasztaljam meg ezt a helyet, mint ahogyan ő azt felfedezte.
- Szóval most a Tisztáson vagyunk? [James]
- A Tisztáson vagyunk. [Wes]
Végigmentünk ezen a kis ösvényen és hirtelen beléptünk arra a helyre, amit egyből a Tisztásnak éreztem.
- Amikor Thomas felébred a Dobozban, azonnal elvakítja a fény. Felnéz és aztán bumm. Itt pillantjuk meg először alaposabban ezt a helyet. [Wes]
- Ott forgattuk a Sirató támadást. [Wyck]
- Nagyon menő lesz. Az első kiruccanás az Útvesztőbe. Ez érdekes lesz.  [Wes]
Nagyon megfogták a könyv lényegét. Furcsa látni, hogy valami, ami már évek óta a fejemben van hirtelen életre kel. Jobb, mint amit valaha elképzeltem. Vizuális mozi élménnyé alakítottuk. Ez sokkal több annál, mint amit én elképzeltem, amikor a könyvet írtam. Imádom.

Gifek a videóból:



















Forrás: [x]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése