2014. augusztus 19., kedd

Hallgassatok bele Az Útvesztő soundtrackjébe!


Néhány kérdés már érkezett a film soundtrackjével kapcsolatban és eddig nem tudtunk válaszolni rá, mert nem sok információnk volt róla. Ma viszont felkerült a soundcloud.comra Az Útvesztő soundtrackje így ezt gondoltam megosztom veletek.
Összesen 21 szám lesz hallható a lemezen, a szerző pedig - ahogyan arról már korábban írtunk - John Paesano. Ha mindegyik számba belehallgattok észreveszitek majd, hogy a zenék között nincs pop vagy rock zene, az összes "epikus zenekari jellegű".

Gondolom mondanom sem kell, hogy a számok címei kisebb spoilereknek is elmennek, szóval azért csak okosan a hallgatással!



Nekem nagyon tetszett az összes, szívbemarkolóak, érzelmesek és gyönyörűek. Tökéletesen illenek majd a filmbe. Ahogy így végighallgattam az összeset (17:32 idejű) el tudtam képzelni, hogy én is ott vagyok a fiúkkal. :) Különösképpen tetszett a 'The Maze Runner', 'What is This Place', 'Waiting in the Rain', 'Chat with Chuck' és a 'Finale'.

Hallgassátok és szeressétek őket! :)

6 megjegyzés:

  1. Cassie!
    Ezt a kommentet nem azért írom, hogy kitedd, csak ezért nem akarok levelet írni.
    A linkelt oldalon a dallam alatt van egy Share felirat. Arra kattintva megkapod a beágyazós kódot, amit ugyanúgy szúrsz be html kódba, mint a videókat (már, ha úgy szoktad egyáltalán). Ha csak lehetőség van rá, ne hagyd, hogy az olvasód elkattintson az oldalról ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No, ezt a kommentet tesóm kitette, na nem baj. Köszi a tippet, így azért sokkal jobb. :)))

      Törlés
  2. Úúúúúúú!!! Erős késztetést érzek, hogy meghallgassam, de ellenállok! >< Biztos vagyok benne, hogy passzol a könyv és film hangulatához, csak félek belehallgatni... Nagyon várom már a filmet, mert Az útvesztő a kedvenc könyvem, imádtam mind a 3 (4...) részét olvasni, de mi van, ha meghallom majd ezeket a moziban? Lehet nem fogom már annyira meglepőnek, vagy váratlannak venni azt a jelenetet... Kár volna :(

    Ettől függetlenül örülök, hogy kitettétek!!! Naponta járok fel az oldalra, én mindig vigyorogva olvasom el az új posztokat *-* Köszi, hogy kitartotok, és hozzátok a friss híreket! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megéri belehallgatni, mert miközben hallgatod, annyira bele tudod magad képzelni a filmbe... :)

      Köszi a kedves szavakat, megpróbáljuk frissen tartani az oldalt. :)

      Törlés
  3. Én imádom az összeset, minden nap végighallgatom mindegyiket. Legjobban a WCKD Lab és a Finale című darabot szeretném végighallgatni teljes egészében, mert ezek fogtak meg a legjobban, bár a többiek is szorosan ott vannak a nyomukban. :)

    Már jó ideje kering ez a hír és az IMDb-n már hivatalosan is ott van, hogy a stáblistánál (valószínűleg ott) a "My Chemical Romance - Destroya" című száma fog szólni.
    Elsőre eléggé furcsának tűnt nekem ez a szám, nem is tetszett igazán, aztán rájöttem, hogy tökéletes választás volt a filmhez. A szövege tökéletesen illik a történethez és pár meghallgatás után eléggé fülbemászó is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úh, igen a WCKD Lab is jó, csak nem akartam spoilerezni fent. :D A Finale nagyon jó, nálam a nagy favoritok között szerepel a Waiting in the Rain és a Why are we Different-tel együtt. :)

      A My Chemical Romance dalt meg majd meghallgatom. ;)

      Törlés