2014. augusztus 26., kedd

Itt az első videó kritika a filmről!


Íme az ígért első videó kritika Az Útvesztő filmről! Szó szerint lefordítottam nektek, hogy miket mond Chad, ezt a videó alatt elolvashatjátok. Általánosságban csupa jókat mond a filmről és ami engem a legjobban meglepett, hogy Dylant is csak dicsérni tudta, pedig nem ismerte előtte (ami hát valljuk be nagy szó). 




Az ugrás után olvashatjátok a fordítást. :)



  • Nem vártam izgatottan a filmet, habár az előzetes tetszett. 2 hónappal ezelőtt azt sem tudtam mi az Az Útvesztő. Ez egy YA könyvadaptáció és egy sorozat első része. A film felépítése hasonlított a Kocka filméhez, hogy egy csapat ember felébred egy ismeretlen helyen, be vannak zárva és együtt kell dolgozniuk. Nem jönnek ki egymással, de meg kell tanulniuk együtt dolgozni, hogy eljussanak egy másik pontra. Amikor először láttam az előzetest – a könyvet nem olvastam - azt hittem, hogy ez olyan lesz, mint a Legyek Ura. Mindez a fejemben volt mielőtt megnéztem volna a filmet.
  • Van pár felismerhető színész a filmben, de nincsenek benne nagy filmsztárok. Meglepő, hogy nem dobtak be egy filmsztárt. Felismertem a Családi Üzelmekből a színészt és az egyetlen lányt a filmben, akit a Skinsben láttam. Van még néhány, akit felismertem, de most nem jut eszembe. Rengeteg újonc van a filmben.
  • Ez a film egy futurisztikus film, egyből a történetbe vág és te is a karakterekkel együtt kerülsz bele már a legelején a történetbe. Ez volt az első dolog, ami tetszett a filmben. Néhány dolog miatt aggódtam, de ezek meglepően nem történtek meg a filmben. Megpróbálok nem elspoilerezni semmit azoknak, akik nem tudnak semmit erről a történetről.
  • A szereplők ebben a kis Dobozban ébrednek fel, ami persze felülről nyitott és ebben kapják meg az élelmet és a ruhákat. A Tisztásból nyílik az Útvesztő, amin csak a legügyesebbek tudnak átjutni. A főszereplőnek, Thomasnak meg van a lehetősége, hogy átjusson.
  • Még egy dolog, amit észrevettem a filmben, pontosabban a főszereplőn. Nem emlékszem a színész nevére, de valamiért nagyon emlékeztetett Paul Walker. Talán a színészi stílusa vagy az, ahogyan néz, az arckifejezései.
  • A film meglepően lekötött, az elejétől fogva belekerültem és megpróbáltam kitalálni a végső plot-twistet, de nem sikerült. Nagyon tudom ajánlani a filmet. Jók benne a kalandok, az izgalom, a speciális effektek, a zene és a díszletek. Egy dolog volt, amiért kellemesen csalódtam ebben a filmben és lehet, hogy ezért is élveztem ennyire: rengeteg fiú van, de csak egy lány és valamilyen oknál fogva nincs szerelmi történet. Ez lepett meg a legjobban, lehet, hogy a könyvben másképpen van, ezért kíváncsi lennék azok véleményére, akik olvasták. Meglepett, hogy nem dobtak be szerelmi szálat a történetbe, amit lehet majd a későbbi filmekben pótolnak, de most felfrissülés volt, hogy nincs. Csak egy remek történet, hogy a főszereplő bekerül ebbe a világba és lehet, hogy megváltoztatja azt. Majd meglátjátok, hogy ez sikerül-e neki.
  • Néhány mellékszereplő kicsit idegesítő, de valószínűleg ez az egyetlen rossz dolog, amit mondani tudok. Viszont volt néhány mellékszereplő, akik nagyon tetszettek, pl. ez a kisfiú, a pufók, aranyos kisfiú. Nagyon megkedveltem és érdekes volt látni, hogy merre halad az ő karaktere a történetben. 
  • A főszereplő is meglepett, a sok akció, ezek a lények, amiket Siratóknak hívnak. Nagyon jól néztek ki, sok mindenre emlékeztettek, de ebben a filmben eredetinek tűntek. Ez a történet már eddig is fel lett dolgozva néhányszor, de mégis úgy érzem, hogy ez eredeti a maga módján. Tetszik amerre a film haladt, a vége is, ha csak ez az egy film lenne, akkor is tökéletesen boldog lennék, de ugyanakkor szívesen megnézném, hogy merre fog haladni a történet. 
  • Szórakoztató és izgalmas volt, végig rajta tartottam a szememet képernyőn. Tetszett, ahogy ez a film kinézett, és ahogyan érződött, nagyon meggyőző volt. Lehet, hogy ez a legkisebb film ami kijött mostanában a mozikban, de őszintén elmondhatom, hogy jól elkészített. Ez a rendező első filmje, de csak gratulálni tudok neki és remélem, hogy a sorozattal marad a későbbiekben is.
  • Természetesen meg vannak a maga hibái a filmnek, de ezek olyan kicsik, hogy nem is akarok róluk beszélni. Ha nyári film lenne azt mondanám, hogy a nyár legjobb filmje, de így elmondhatom, hogy az ősz legjobb filmje lesz. Még úgy is, hogy remélem sok jó film kijön majd szeptemberben, amik jobbak lesznek ennél, de azok a filmek között, amikkel szemben semmilyen elvárásaim nem voltak, ez a legjobb. 
  • Nagyon meglepődtem a filmen, jól éreztem magam alatta, teljesen lekötött és csak azt tudom mondani, hogy kérlek menjetek el és nézzétek meg a filmet, még ha nem is hallottatok a könyvről. 
  • 4 csillagból 3,5-öt adok neki.  

2 megjegyzés: