2014. augusztus 20., szerda

Kiadott jelenetek a filmből #4

Felkerült az internetre egy újabb kivágott jelenet a filmből, ezúttal az ign.com weboldalra.

A klip címe "Good Job".

Személy szerint én nem örülök, hogy ezt a jelenetet kiadták, mert talán ez az egyik legerősebb jelenete a filmnek, amit nem kellett volna lelőni ideje korán.
Na ezt persze mindenki döntse el maga. :)


Thomas: Nem küldhetnénk valakit utánuk?
Gally: Ez szabályellenes. Vagy visszaérnek, vagy nem.
Newt: Nem kockáztathatunk, hogy még valakit elveszítünk.
Chuck: Oh, ne.
Thomas: Ott!
Newt: Nem fog nekik sikerülni.
Gally: Ott kell hagynod!
Chuck: Thomas, ne!

2 megjegyzés:

  1. Az ilyen kivágott jeleneteknél gyakran látom azt, hogy vannak, akik ellenzik ezeknek a kiadását, főleg ha egy olyan fontos részletről van szó, mint ez is itt. De senki nem mondta, hogy meg kell néznie az embernek, nincs rá írva, hogy kötelező megtekinteni. Aki akarja, az rákattinthat, aki nem akar, az meg megy tovább.
    Én személy szerint mindig megnézem ezeket más filmek esetében is, mert túlságosan kíváncsi vagyok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én se tudom soha megállni, hogy ne nézzem meg. Tesóm próbálkozott vele, de már a legelső Alby-s jelenetnél megbukott és nem bírta ki, hogy ne nézze meg, mikor én itt ugrándoztam örömömben, hogy OMG, OMG, OMG. :D

      Törlés