2014. augusztus 26., kedd

Kérdezd a Tisztársakat!

A film hivatalos facebook oldala nemrég közzétett egy videót, amiben Kaya, Dylan, Will és Thomas arról beszélnek, hogy a rajongóknak lehetőségük adódik, hogy kérdezzenek tőlük és ehhez mindössze annyit kell tenniük, hogy tumblr-ön kiírják a kérdésüket és használják az #AskAGlader hashtag-et. 
A színészek a következő két hétben videóban fognak válaszolni ezekre a kérdésekre.

Akinek esetleg nincs tumblr-je, vagy nem tudja megfogalmazni a kérdéseit angolul, az nyugodtan leírhatja hozzászólásként a kérdéseit és majd én megírom nekik Tumblrön. :) Ha videó és/vagy kép kérdést tesztek fel, azokat erre az email címre várom: mindenamidestiel@gmail.com
Hajrá, ahogyan Thomas is mondta: legyünk kreatívak, lehet, hogy éppen a ti kérdéseitekre fognak videóban válaszolni. ;)

Dylan: Helló Tisztársak, kérdésetek van Az Útvesztő szereplőgárdájához? Most itt a lehetőségetek, hogy feltegyétek ezeket a kérdéseket.

Will: Ha Zöldfül vagy, ha Elöljáró, mi hallani akarjuk a kérdéseidet.

Will: Bármit kérdezhetsz, amit tudni akarsz.

Kaya: Küldd el a kérdéseidet Tumblrön keresztül az #AskAGlader hashtag-et használva.

Kaya: Talán éppen a te kérdéseidre fogunk válaszolni a jövőheti nemzetközi körutunkon.

Thomas: A kérdésedet közzéteheted videó, szöveg vagy kép formájában is, lehetsz kreatív.

Thomas: Fontos, hogy használd az #AskAGlader hashtag-et, amikor Tumblrön közzéteszed a kérdéseidet.

 
Dylan: Kíváncsian várjuk mivel rukkoltok elő. Hamarosan találkozunk Tisztársak!


Ezt meg csak úgy külön. Ezek ketten mit csinálnak? Bolondok. :D



Forrás: [x]

14 megjegyzés:

  1. Szia! Én írnék két kérdést, nem tudom kérdezték e már tőlük de a kérdéseim:
    1. Dylan-től kérdezném, hogy megmerné e csinálni azt mint Thomas, hogy éjszaka kimegy az Útvesztőbe?
    A második kérdésemre nem tudom, hogy válaszolnának e, de :
    Hogyan élnének túl egy Éhezők Viadalát?

    Nagyon köszönöm, hogy megíród nekik:) Nem szoktam kommentet írni, de nagyon hálás vagyok hogy fordítsz nekünk:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anett!
      Köszönöm a kérdéseket. :) Hát, ahogyan gyorsan átfutottam tegnap este az #AskAGlader hashtag-et tumblrön azt láttam, hogy nagyon sokan felteszik ugyanazt a kérdést is, amiket már előtte valaki feltett, szóval szerintem nem gond, ha ugyanazt kérdezed, amit már előtted valaki. Sőt, így még nagyobb az esély arra, hogy erre a kérdésre fognak válaszolni, hiszen, így látják, hogy az a téma valóban sok embert érdekel. ;)

      Törlés
  2. Sziasztok!
    Nem lehetne úgy,hogy emailben elküldöm a kérdést és te lefordítod nekem és én írom ki tumblr-re angolul?:) Azt nagyon megköszönném.:)))
    Egyébként mi az a hashtag?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Úgy tervezem, hogy az itt összegyűlt kérdéseket egy nagyobb posztban fogom majd kitenni tumblr-re, mondjuk kétnaponta. Ebben leírom majd, hogy ez a magyar rajongói oldal, hogy tudják, hogy honnan jönnek a kérdések, na meg hátha a nagyobb poszt figyelemfelkeltőbb lesz, mint a sok "egy kérdéses". :D
      Ha gondolod elküldheted emailen a kérdéseket és megpróbálom lefordítani őket, majd pedig visszaküldöm neked.
      Szerintem mondjuk az jobb lenne, ha megírnád a neved a kérdéseid után és akkor ezt is beleírnám a posztba, hogy ha esetleg a te kérdésedre válaszolnának, akkor tudj róla. :)
      De ahogy te érzed.

      Törlés
  3. Szia
    Tumblr-ön,hogyan kell feltenni kérdést?A kérdés amit felteszek az fent lesz a tumblr-ömön?
    Válaszolj kérlek!
    Előre is köszi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tumblr-ön úgy teszel fel kérdést, hogy kiírod bejegyzésként a kérdésed/megosztod videó vagy kép formátumában és utána betageled (de szeretem a magyar nyelvet :D) az #AskAGlader szót.
      Óh, és ha az előző hozzászólást is te írtad, akkor elfelejtettem válaszolni, hogy mi a hashtag, de most íme: írd be a google-be, hogy "mire jó a hashtag" és a legelső cikk, amit kidob a google barátunk, az remekül elmagyarázza. :)

      Törlés
  4. Szia mindenkinek! Westől és Jamestől is lehet kérdezni? Mert ha már élőben nem tudok megkérdezni tőlük valamit, itt lenne a lehetőség! (Nagyon köszönöm én is, hogy kb. mindent fordítotok! Nèlkületek nem értenék semmit!) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ez egy igen jó kérdés, hát nekem az jött le a videóból, hogy "csak" ők négyen fognak válaszolni... :( De lehet ez csak az én értelmezésem, mindenesetre tumblr-ön néhányan kérdeztek Jamestől és Westől is, szóval próba szerencse. :)

      Törlés
  5. Sziasztok!
    Nézzétek meg a mindenamidestiel.gmail.com-ra beérkezett levelet.Én írtam kérdéseket reggel.:) A nevem is fel van tüntetve.:)
    (15 kérdést írtam)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nekem nem érkezett meg a leveled... erre a címre küldted: mindenamidestiel@gmail.com?

      Törlés
    2. De elküldöm újra hátha jó lesz.:)

      Törlés
    3. Most már átment?:)

      Törlés
    4. Megérkezett,köszönöm! Jó kis kérdések. ;)
      Amint tudok, válaszolok rá! :)

      Törlés