2014. augusztus 4., hétfő

Teen Choice Awards jelölések


Nem tudom mi volt velem az elmúlt hetekben (hónapokban?), de nekem csak most esett le, hogy Az Útvesztő színészei közül ketten is jelölve vannak az idein TCA-on. A rendezvény augusztus 10-én kerül megrendezésre és a házigazda Tyler Posey lesz, aki mint jól tudjuk Dylan legjobb barátja.


Dylan a TV-s sorozatok kategóriában a "Legjobb gonosz" címért versenyez a Teen Wolfban alakított gonosz Stilessal, Will pedig a Családi Üzelmekben Jennifer Anistonnal és Emma Robertssel elcsattant csókjával kapott jelölést a "Legjobb csók" kategóriában.
(Megj.: Mióta gonosz Stefan a TVD-ből?! :D Valahol nagyon lemaradtam út közben...)

Gonosz Stiles

A híres csók a Családi Üzelmekből

Ha szavazni szeretnétek ITT tudjátok megtenni. Annyit megjegyeznék zárójelben, hogy mivel TEEN Choice Awards, természetesen kiskorúnak kell lenni a regisztráció szerint, hogy szavazni tudjatok. ;)


Forrás: [x]

4 megjegyzés:

  1. Jaj, tényleg ez most hétvégén lesz. Szalad az idő.
    Best Liplockra azért van jobb jelentkező, ezt ugye mindketten tudjuk ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, hát az a Peeniss csók nem volt semmi, én is rájuk szavaznék. ;)

      Törlés
  2. Szavaztam! :) És Paul Wesley mint Silas gonosz, nem mint Stefan :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Silas az nem az előző évadban volt? :DD Vagy még mindig aktuális? :D

      Törlés