2014. augusztus 24., vasárnap

Itt a teljes Comic-Conos képregény!


Mint arról már írtunk, a Comic-Conra ellátogatott TMR rajongók kaptak egy kis ajándékot/meglepetést, ami pedig egy pár lapos képregény volt és ez Az Útvesztő film előzményéről szól és Alby a főszereplője. 
Három oldalát legutóbb megosztottuk veletek, de végre felkerült az internetre a többi oldala is. Ebben a bejegyzésben az egész képregényt láthatjátok! ;)

A képregény címe: "My friend George", Wes Ball (a film rendezője!) és T. S. Nowlin írták, az illusztrálásért pedig Marcus To felelt.
Elég szomorkás hangulata van, nekem nagyon rosszul esett, amikor fordítottam. :(


Az ugrás után elolvashatjátok a képregényt. :)

Elég meleged van? 
Fura, igaz? Az, hogy sosem tűnik melegebbnek vagy hidegebbnek az idő. Minden éjszaka ugyanolyan. 
Gondolkoztál már azon, hogy mindez valós-e? 
Hetekbe telt mire észrevettem mindezt, azelőtt az időjárás volt az utolsó, amire gondoltam. 
Az első napok voltak a legnehezebbek. Szerencsés vagy, hogy volt valaki, aki téged üdvözölhetett. Nálam nem így történt, csakis egyedül voltam ezen a helyen majdnem egy hónapig. Egy idő után az egész valamiféle büntetésnek tűnt a számomra. 
A legrosszabb nem is az, hogy nem emlékszünk rá, hogy miért büntettek meg. Hanem az, hogy semmire nem emlékszünk. A nevünkre, bizonyos szavakra, készségekre, alap dolgokra - ettől máris tudjuk, hogy valami hiányzik.

Megmentetted az életemet, ezt tudtad? Mielőtt megjelentél volna, már elegem lett ebből. Látod azt a fát? 
Ott akartam csinálni. Felmásztam az egyik ágra és megkötöttem a kötelet. Ugrani akartam és nem is féltem. Semmitől nem féltem. Bárhova is kerültem volna utána, nem lehet rosszabb, mint ez a hely.
 Aztán meghallottam... azt a hangot. Ugyanazt a hangot, amit a saját érkezésemkor hallottam. Lemásztam a fáról és akkor ott voltál te... izzadságban úszva. Még a nevedre sem emlékeztél. Úgy gondoltam ezzel akarta valaki a tudtomra adni, hogy tartsak ki. Csak még egy kicsit. Úgy éreztem, második esélyt kaptam. 
Sajnálom George. Sosem szabadott volna kiengednem téged a falon túlra. De te csak látni szeretted volna, hogy mi van odakint.


Semmit nem kell mondanod. 
Csak adj egy jelet, hogy tudjam, hogy még odabent vagy és nem vagyok megint egymagam.  
Ha legközelebb küldenek egy másikat, akkor már jobban fogom csinálni.

Jobban fogom csinálni. 

VÉGE 



Forrás: [x]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése