2014. augusztus 6., szerda

Kiadott jelenetek a filmből #1

Sziasztok srácok!
Gyönyörű napra virradtunk, mert ez az a nap, amikor megkaptuk az első kivágott kis jelenetet a filmből. Én nagyon izgatott lettem emitt és lélegzetvisszafojtva néztem végig, amikor meg vége lett, hangosan felkiáltottam, hogy "Nooo!". Már éppen belekerültem a filmbe, amikor véget ért. :(
Hát elhoztam nektek is a jelenetet, ami sajnos csak 57 másodperces. Reméljük legalább hetente ki fognak adni egy-egy ilyen apró részletet a filmből. :)
Van egy olyan sejtésem, hogy azokat a jeleneteket fogják kiadni, amelyekről nemrégiben megosztottak sneek peekeket. (azokat itt, itt, itt, itt és itt tudjátok megnézni) Ha megfigyelitek, a legelső kiadott sneek peek a mostani jelenetből van. ;)


- Az én nevem Alby. Tudsz bármit is mondani magadról? Ki vagy? 
- Mi ez a hely?
- Hadd mutassam meg. Remélem nem félsz a magasban. Gyerünk. Ez minden, amink van. 
- Mi van ott kint?
- Mindössze három szabályunk van. A legelső: tedd a dolgod, a második: soha ne bánts egy másik Tisztársat és a legfontosabb: soha ne menj a Falon túlra. 


Forrás: [x]

4 megjegyzés:

  1. Cassie! Mi az, hogy CSAK 57 másodperces? :)
    Tudod hány 13 másodperces részletet mentettem ki különböző interjúkból tavaly a Futótűz előtt? Szóval minden ilyen előre megjelent másodperc ajándék, az pedig, hogy fél percnél hosszabb részletet kaptunk, igencsak egyedülálló!!

    Annyi a részlethez, hogy én azért remélem, hogy miután Thomas kijön a "dobozból" és mielőtt Alby bemutatja neki a terepet, történik még valami, mert ez így elég sűrű. De kiderül... De klassz kis részlet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez az 57 másodperc is kevés volt, mintha úgy rémlett volna (más filmekből), hogy az ilyen kiadott jelentek kb. olyan hosszak szoktak lenni, mint egy előzetes (2-3 perc), de akkor ezek szerint rosszul emlékeztem.
      Szerintem ez a kis részlet elég sokszor meg van vágva, nekem minimum 2 vágás feltűnik. :)
      Egyébként sem hiszem, hogy Thomas kiugrik a Dobozból, majd hopp fel a Kilátóra. :D A 3 szabályos rész is elég vágás gyanús..

      Törlés
  2. Nekem azért tetszett nagyon ez a kis részlet, mert látom belőle, hogy a sok változtatás a könyvhöz képest mennyivel jobbá tette az egész sztorit. Amit eddig láttam a filmből, meg "Az útvesztő útmutató" képeiből és kis leírásaiból, sokkal hihetőbbé vált számomra sok minden.
    Engem az mindig is zavart, hogy Alby a könyvben számomra nem viselkedett úgy, mint egy igazi vezér. Állandóan csak idegeskedett, nem igazán volt segítőkész sem ezzel a "itt vagy a Tisztáson, fogadd el és fejezd be a nyavalygást" dolgaival. Ebben a kis részletben már rögtön az elején éreztem a kisugárzásán, hogy igen, ő itt a vezér. Aztán meg az, hogy ilyen nyugodtság árad belőle, egyáltalán nem úgy áll az újoncok kérdéséhez, mint a könyvben, hanem tényleg segít nekik, mert tudja, min mennek keresztül. Számomra egy vezér legyen a biztos pont a csapatban, ne egy olyan, aki csak morgolódik mindenért.

    Az útmutató szerint amúgy ahol Thomas ücsörög, az a Dutyi. A filmben nem csak mások bezárására van kitalálva, hanem az újoncok itt töltik az első éjszakát, hogy lenyugodjanak és túl legyenek a kezdetlegi sokkon. Ez az ötlet is baromira tetszik nekem.

    Szerintem ezt a jelenetet is megvagdosták itt-ott, mert Alby elve többet is kérdezget itt az előzetesek alapján, meg hát a sűrűségéből lehet érezni, hogy meg van vágva. Szép is lett volna, ha egy teljes jelenetet adnak ki, bár örültem volna neki. :(

    Ha a jelent alatt halható zene a tényleges filmzene, ami valószínű, akkor az már biztos, hogy én rongyosra fogom hallgatni, miután felteszik a netre az egészet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, az eddig változtatásokkal én is többnyire elégedett vagyok, bár van számomra néhány érthetetlen, de azokkal sincs semmi bajom, csak nem értem, hogy miért kellett. (pl. Newt a filmben az Ekések Elöljárója, a könyvben meg ha jól tudom semmié, hiszen ő a másodvezér. De lehet tévedek, akkor visszaszívom)

      Én nagyon szerettem Alby-t a könyvben, a filmben meg amiket te is mondtál, azok miatt még jobban fogom. :) Szerintem ők Newttal kikészítik egymást, míg Alby kemény vezető és nem ápolgatja az újoncok, meg senki lelkét, addig Newt az emocionálisabb stílust képviseli. Ami nincs meg az egyikben, meg van a másikban és éppen ezért ők ketten az irányítók.

      Igazad van abban, amit írtál, nekem is az jött le a jelenet alapján, hogy bent hagyják egy éjszakára az újoncokat, ami végül is tök érthető és logikus változtatás. :)

      Törlés