2014. augusztus 14., csütörtök

Hírek a Tűzpróba magyar megjelenéséről


Van számotokra néhány új hírem, aminek remélhetőleg nagyon fogtok örülni. (Én nagyon örültem.) A napokban érdeklődtem a Cartaphilus kiadónál a 2. részről, és az első könyv filmes borítóval történő megjelenéséről, és gondoltam összeszedem nektek mi mindent sikerült kiderítenem.

Az Útvesztő, vagyis az első könyv tényleg megjelenik újra, csak immár filmes borítóval. (Én eddig csak pletykát hallottam erről, de most, hogy a kiadó megerősítette a dolgot, már én is elhiszem.) A filmes borítóról még nem tudni, hogy fog kinézni, amint lesz hír, hozom. Megjelenés: szeptember.

A trilógia második könyvének magyar címe a TŰZPRÓBA lesz. Ez most már hivatalos. Kaptunk egy borítót is hozzá. A második könyv megjelenése szeptember végén várható előreláthatóan. Valahol a film körül, vagy egy kicsivel utána.

A tervezett borító:

A Tűzpróbához kaptunk egy rövid kis ízelítőt, vehetjük szinopszisnak is:

"Az Útvesztő ugyancsak szenzációs bestsellerré lett folytatásában Thomasra és társaira újabb vérfagyasztó megpróbáltatások várnak. A Föld felszínét hatalmas napkitörések jórészt felperzselték, az emberiséget megtizedelte egy halálos vírus. A fiatalok megtudják, hogy ők is megfertőződtek, ám ha kiállnak egy újabb próbát, meggyógyulhatnak. Kalandos útjuk során nyoma vész a csapat egyetlen lány tagjának, Teresának, és a fiúk elhatározzák, hogy felkutatják, még ha ez az életükbe kerül is. Halvány fogalmuk sincs róla, micsoda elképesztő veszélyek várnak rájuk..."

Egy kis személyes vélemény:
Nekem tetszik a magyar borító, hasonlót reméltem, és ilyenre számítottam. Szerintem mindenki számára világos volt, hogy nem kapjuk meg az eredeti borítót, hisz az első könyvnél se így volt. Csak annyit szerettem volna, hogy a magyar borító reprezentálja az eredeti borító színvilágát, amit ugyebár ez a sárgás-barnás szín jellemez, de hogy pontosan milyen lesz maga a kép az már másodlagos. Tudjuk, hogy a 2. könyvben egy sivatagon kell a szereplőknek keresztül jutniuk, így ez a száraz, sivatagos, meleg tónusú borító remek választás volt.

Ti mit szóltok a hírekhez? Tetszik a magyar cím és a borító? Várjátok már a 2. részt? :)

9 megjegyzés:

  1. Igen, nagyon tetszik:)!

    VálaszTörlés
  2. Hűűű, ez nagy királyság!
    Az első könyv filmes borítós megjegyzése nem nagyon érint, mert abból már van könyvem, de a Tűzpróba nagyon érdekel. :)

    Örülök neki, hogy "sűrű" lesz az ősz, sok-sok jó könyvvel és filmmel. :)

    VálaszTörlés
  3. Ez a borító rettenetesen jó! Nekem nagyon tetszik, viszont így, hogy ez ilyen lett, nem lesz egységes a sorozat köteteinek borítója. Az Útvesztőé teljesen másmilyen stílusú. Szerintem azt is meglehetett volna csinálni hasonlóra, és akkor az az egy nem lógna ki. Mert merem feltételezni, hogy a harmadik rész borítója is hasonló lesz a Tűzpróbáéhoz.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a borító, jó lesz már a kezemben tartani! :) Egyébként a filmes borítójú Útvesztő már rendelhető az alexandra honlapján :D

    VálaszTörlés
  5. tetszik a borito, de egy kicsit azert szomoru vagyok , hogy nem eppen illik az elso reszhez… nekem az ugy sokkal szimpatikusabb lett volna, ha passzolnak egymashoz, de szerintem ha olyan jo kesz a konyv, mint az utveszto, akkor el lesz nezve neki:)

    VálaszTörlés
  6. Alap hogy tetszik,kinek nem?o.O Imádom *-* :DD

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm az információt! :) Igen, én is valami hasonló borítóra gondoltam, mikor megtudtam, hogy a trilógia 2. részének a címe "Tűzpróba" lesz. De hogy őszinte legyek, nem bánnám, ha ez lenne a borítója, amit te felraktàl. :))

    VálaszTörlés
  8. Hàny kötetes lesz? Csak 2?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arra gondolsz, hogy Az Útvesztő sorozat hány kötetes?
      Ha igen, akkor a válaszom az, hogy 3 kötetes (Az Útvesztő, a Tűzpróba és a The Death Cure). Ezen kívül van egy előzmény könyv, ennek a címe: The Kill Order illetve Az Útvesztőhöz készült egy kiegészítő/magyarázó könyv, aminek a címe: The Maze runner Files.

      Törlés