2014. július 27., vasárnap

Blake Cooper interjú (2014 július)


A MazeRunnerFans.com külföldi rajongói oldalnak lehetősége adódott, hogy interjút készítsen Blake Cooperrel (Chuck), ami nem lett valami hosszú, de örüljünk, hogy végre vele is készített valaki egy interjút.:)


Chuck karaktere fontos szerepet játszik abban, hogy Thomas otthon érezze magát a Tisztáson. Anélkül, hogy túl sokat elárulnál nekünk, (azok miatt, akik nem olvasták a könyvet) mit gondolsz, a könyv vége hű lesz a karakteredhez?
Nehéz lenne erre válaszolni anélkül, hogy túl sokat mondanék, de a film remekül bemutatja majd Chuck karakterét. Ő bátor és hűséges, ez az, amit nagyon szerettem benne. Nagyon várom a nézők mit fognak szólni hozzá.

Sokan hangoztatták már, hogy pontosan olyan vagy, mint ahogy Chuckot elképzelték az olvasás közben. A karakter melyik jellemvonását érzed magadhoz a legközelebb?
Hát, a való életben elég bátor vagyok, ha mondjuk olyan dolgokról van szó, mint a hullámvasút. De nem vagyok biztos benne, hogy valaha lennék olyan bátor, mint Chuck volt. Emellett, ugyanolyan humoros vagyok, mint ő, így ezzel könnyen tudtam azonosulni. Továbbá barátságos vagyok, hűséges a barátaimhoz, és ugyanúgy törődő, mint Chuck.Tehát tulajdonképpen, Chuck és én sokban hasonlítunk.

Hihetetlenül tehetséges csapattal dolgoztál együtt a filmen. Kihez kerültél legközelebb a forgatáson?
Majdnem lehetetlen erre a kérdésre válaszolni, hiszen mindannyian jól kijöttünk egymással. Dylan és én sok jelenetben voltunk együtt, és a jelenetek között gyakran viccelődtünk. (Dylan nagyon vicces ember.) Dexter (Darden) és én is közül kerültünk egymáshoz, mert sokat játszottunk együtt XBoxt a szünetekben. Az igazat megvallva az egész stáb nagyszerű volt és mindenki remekül kijött egymással. Nem tudok csak egyet választani.

Ha a valóságban felébrednél a Tisztáson, akkor hogyan próbálnád túlélni a helyzetet?
A cserkész ismereteimet használnám a túléléshez. Tűz, étel, menedék. Hihetetlenül hálás lennék a forgatás és a cserkész éveim alatt szerzett tapasztalatokért.

És végül, ha lehetne egy szupererőd, akkor melyiket választanád?
A telekinézist.

Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése