2014. július 26., szombat

Új hivatalos poszter és stillek


Kaptunk 5 új stillt az elmúlt napban, melyek a következők:






Ezen belül a Comic-Conon bemutattak egy tervrajzot (concept art), mely a (majd lehetséges) második rész képi világát tükrözi. :)


És végül tegnap kaptunk egy új hivatalos posztert is a filmhez. Véleményem szerint ez kurva iszonyat jó lett. Nekem ez tetszik idáig a legjobban! :D


Rajta van az útvesztő, a fiúk és mindezt remekül összerakták egy képben. Nekem nagyon bejön. :) És nektek?

Forrás: A film Facebook és twitter oldala

7 megjegyzés:

  1. Sztem az előző is jò volt de ez 100x jobb!!!!! *-* naggggyon jo

    VálaszTörlés
  2. Hűha, baromi jó az új poszter!! *-* Annyira örülök, hogy látszanak a falak, és a főszereplők :)

    VálaszTörlés
  3. Jaja, klassz lett a poszter, én frankón felnagyítva ki is emeltem volna előre :))
    Jól meg lett csinálva, vizuálisan valóban király az útvesztő. Annyi, hogy Thomas haja olyan furcsa göndörös itt, pedig máshol nem.

    A stilleket is jó látni és a Tűzpróba tervet is!
    A második részről még semmi konkrétabb nincs??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyítottam a poszteren, csakis a te kedvedért. :)

      A 2. részről még nincs hír, gondolom a filmre gondolsz. Teljesen attól függ, hogy milyen lesz az első bevétele. Ha sokat hoz, akkor lesz második rész, ha bukás lesz, akkor nagyon valószínű, hogy nem. De hát ez sajnos mindig így van. :(

      Szóval majd az első film BoxOffice adatai után látjuk, hogy lesz-e második film vagy sem.

      Törlés
    2. Köszi!! :)
      Igen, a filmre gondoltam. A könyvet meg várom izgatottan. Az tuti olvasós!!

      Törlés
  4. Nekem ez a telomon most a háttérképem ( marmint a poszter) xD

    VálaszTörlés
  5. Baromi jó *---* át adja a egész könyvet és látszik rajta hogy ez egy izgalmas film lesz.
    Remélem lesz 2.film része is de első körben annak is nagyon örülnék ha ki jönne könyvben a 2.rész ;)

    VálaszTörlés