2014. július 29., kedd

Nerd HQ interjú a Comic-Conról 2. rész

Mint ígértem, elhoztam nektek a Nerd HQ szórakoztató interjújának a 2. részét lefordítva magyarra. A videó 2. része 17:43 körül kezdődik.
Az első részt ITT olvashatjátok el.
Jó szórakozást. :)

SPOILER ALERT!


Hatodik kérdező: (lány) Milyen könyveket vennétek ki a kötelező olvasmányokból? Milyen könyveket helyettesítenétek mással?
Will: Én lecserélném a matek könyvemet Az Útvesztőre. (:D)
Kaya: Én az egész gimnáziumot csalással töltöttem, mindent a barátnőmről Paige-ről néztem le. Nem sokra emlékszem, volt valami Shakespeare…azt nem nagyon értettem. Az mehetne nyugodtan. Bocsi, anya.
James: Remek példaképek vannak itt számotokra.
Dylan: Bármit mondunk az rosszul veszi ki magát. A ’ The Scarlet Letter-t’ soha nem értettem. [közönség egyetértően morajlik] Ugye? Az meg mi? Miért kell azt tanulnunk?
James: Szerintem a legszörnyűbb könyv, amit valaha írtak és én olvastam, az a Bovaryné. De A Legyek Urát szerettem és ez ihlette meg Az Útvesztőt. Chuck-ot Piggy-ről és a Kincsvadászokból Chunkról mintáztam.
Wes: Én Dylannel értek egyet. A 'The Scarlet Letter'.
Zac: (moderátor) Fordítsuk meg a kérdést: Van olyan könyv, amit szerettetek?
Wes: A Legyek Urát.
Dylan: A Legyek Ura volt az egyik kedvencem az iskolában.
Will: Szintén A Legyek Ura azért is mert ennek nagy hatása volt Az Útvesztőre.
Kaya: Én a Komfortos Mennyországot és Az Időutazó feleségét szeretem.
Zac: (moderátor) Ezek egyáltalán nem lányosak, szívem. (:D)
James: Én egy időszakban a Hamletért voltam oda.
Wes: Bevallom én csak a filmet láttam belőle.
Kaya: Én is, köszi Wes.

Hetedik kérdező: (férfi) Én Kayától szeretnék kérdezni. Erős karaktert játszol a Skinsben és Az Útvesztőben is, ami egyértelműen hatalmas siker lesz. Van valami különbség a kettő között? Hogyan találod meg és készülsz fel a szerepeidre?
Kaya: Őszintén hiszem, hogy a munkánknak ugyan olyannak kell lennie, bármit csinálunk. Nem számít a pénz, vagy, hogy ki a rendező, milyen színészek vannak veled, mindent bele kell adnod magadból. Ez egy gyönyörű tapasztalat, hogy elveszítheted magad a karakterben, megérted őt, tisztelni kezded és lehet utálni is fogod. Teresával kapcsolatban mindig bennem volt az, hogy vajon az emberek el fognak-e fogadni, szeretni fognak-e vagy csalódottak lesznek, de ezt félre kell tenned és a legjobbak kell adnod magadból. Szeretek erős női karaktereket játszani, mert mi nők nem vagyunk egyszerűek, bármennyire is ezt akarja elhitetni velünk a világ. És ezzel nincs semmi baj, nem kell szégyellnünk, hogy vannak érzéseink, hogy elrontunk dolgokat, hogy idegesek vagyunk, ez mind emberré tesz minket. Szóval ezért nem lehetek soha "a szomszéd lány", nekem ennél többre van szükségem.
James: Szerintem ez tökéletes végszó volt, akár most abba is hagyhatjuk a panelt. (:D) Tökéletes válasz.
Kaya: Köszönöm a kérdésedet.

Nyolcadik kérdező: Tudom, hogy sok időt töltötök a sminkeseknél a film készítése során. Azon gondolkoztam, hogy abból a sok koszból és izzadságból mennyi volt valódi?
Mindenki: Az összes!
Dylan: A sminkkel csak újrakreálták, ami már alapból rajtunk volt. A sebeket készítették és a koszt. Az izzadság igazi volt, igazából nem sok smink van rajtunk a filmben, mint általában egy normális filmben
Will: Kellemetlen, amikor reggel mész a sminkeshez és ő azt mondja, hogy így jó vagy. Szarul nézel ki szóval jó leszel így. Tedd a dolgod. Inkább még vegyünk le egy kicsit. (:DD)

Kilencedik kérdező: (lány) Dylantől kérdeznék. Mi a különbség aközött, hogy Stilest játszod és Thomast?
Dylan: Sok. Stiles nagyon… [bekiabálnak, hogy király] Igen én is ezt akartam mondani, hogy Stiles nagyon menő.
James: Srácok, szerettétek a gonosz Stilest?
[sikoltozás]
Kaya (odasuttogja Dylannek): Most már gonosz?
Dylan: Kaya éppen azt kérdezte, hogy most már gonosz? Zárkózz fel. Nagyon örülök, hogy szerettétek, köszönöm. Stiles teljesen más, mint Thomas. Sokkal extrovertáltabb és magabiztosabb, amilyen én soha nem tudnék lenni, ezért is szeretem annyira. Vicces, meg minden, ami természetesen jön belőle. Thomas felfedezi magát, sokkal csendesebb és introvertáltabb. Sokkal magabiztosabb abban, amiben hisz, de más körülmények között van, mint Stiles, hogy ezt kimutassa. Sok különbség van közöttük, egyedül az a közös bennük, hogy én játszom mindkettőt. (:D) Nagyon szeretem mindkét karaktert és azt akarom, hogy lógjanak együtt.
Wes: Az érdekes volna.
James: Nagyon meg fogtok hatódni srácok, hogy ezek a színészek mennyire jól hozzák a karaktereket. Remek, profi színészi teljesítményt nyújtanak és ezt öröm volt nézni. Nem is lehetnék rájuk büszkébb.

Tizedik kérdező: (lány) Nagyon sok fizikai megerőltetés volt a filmben. Milyen nehéz volt rá felkészülni?
Dylan: Az volt a legnehezebb, hogy semmilyen felkészülést nem kaptunk előtte. A film elképesztően kemény ilyen szempontból, ennek ellenére a meghallgatáson semmi ilyesmit nem kellett csinálnom, csak színészkednem, ami elég vicces. [Jamesékre néz] Nem készültünk rá, minden nagyon gyorsan történt. 8 hét alatt forgattuk le a filmet, ennyi időm volt a Teen Wolf előtt, így kb. 1-2 hetem volt felkészülni. Kimerítő volt, de minden percét élveztem. Szerettem magamat a földhöz vágni és sebeket szerezni. [közönség: awww] Nem ’awww’, ez tök menő.
Will: Már sokszor elmondtam és kezd kicsit furcsa is lenni, de lehet, hogy sokan nem tudják Dylanről, hogy nagyon elhivatott. Rengeteg energiát fektet a munkájába, ami inspiráló volt, amikor a közelében voltam. Keményen dolgozott, el sem hiszitek. Minden egyes jeleneten, minden nap.
Dylan: Ez olyasvalakitől jött, akit én tisztelek. Szóval ez elég jó. [Willre néz egy pillanatra] Kaya?
Kaya: Én nem edzettem semmit. Nem csináltam semmit, nem kellett. Teresa csak megjelenik, aztán el is mennek.
Zac: (moderátor) Spoiler veszély!
Dylan: Szerintem nem is kellett edzenünk, mert ezek a srácok normális emberek. Hétköznapiak és az átlagos fizikai testalkat volt a jó. Átlagos gyerekek, különleges körülmények között. Szóval nem, nem edzettünk.

Tizenegyedik kérdező: Ha macskák lehetnétek, milyen színűek lennétek?
Dylan: Ez vicces volt.
Will: Ez eddig a kedvenc kérdésem. Zöld lennék.
Dylan: Piros.
Kaya: Én fekete, mert a macskám Merlin is az volt és most őt gyászolom.
[Will és Dylan összepacsiznak Kaya fellett]
Kaya: Azért pacsiztatok, mert meghalt a macskám?!
Will: (a közönségnek) Azért pacsiztunk, mert én zöldet, Dylan pedig pirosat mondott és megjegyeztünk, hogy Karácsony. (:DD) Éppen ekkor mondta Kaya, hogy meghalt a macskája. Ez minden idők legfurcsább szituációja.
[Kaya a macskájáról kezd beszélni, hogy elküldték, mert túl kövér volt, de ez az anyukája hibája, mert túletette. :DD]
James: Én félek a macskáktól. Gonosz, démoni dolgok. A kutyákat szeretem. Van egy si cu-m, a neve Cassie.
Wes: Szóval macskaszín…
James: Jól gondold át, hogy biztosan jó választ adj.
Zac: (moderátor) Ez egy nagyon fontos kérdés.
Wes: Nincs nyomás egyáltalán. (:DD) Csillogó.

Dylan: Azt hiszem továbbléphetnénk. (:DD)

FOLYTATÁS KÖVETKEZIK!!!

4 megjegyzés:

  1. Uristen , köszi a munkát! Alapból angolt tanulok , de még nem vagyok olyan jó hogy mindent megértsek pl. a ilyen videót így, hogy lefordítod őket tényleg sokat segítesz! Tényleg köszönöm a fordítást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudod elképzelni, hogy ez most milyen jól esett, köszönöm szépen. :)
      Nagyon szeretek angolt hallgatni (mondjuk a britet jobban preferálom, de ez van, na :D) ezért nem volt olyan nagy teher a fordítás sem (bár volt, amivel megszenvedtem, hogy megértsem, hogy mit mondanak). Az oldallal is nagyon szívesen foglalkozom és töltöm el vele az időmet, de az, hogy ti mindig kommenteltek a bejegyzésekhez, az minden egyes alkalommal nagyon jól esik és erőt ad.
      Mint most is, fantasztikus, hogy vannak olyan emberek, aki végigolvassák ezt a rengeteg írást és még hálásak is érte. :)
      Köszönöm még egyszer a hozzászólást. :*

      Törlés
  2. Nagyon jó lett!! Köszönöm, hogy van egy ilyen oldal ahova mindent kiraktok a filmmel kapcsolatba!!! Gratula :D ( nagyon szeretem az oldalt)

    VálaszTörlés