2014. július 10., csütörtök

Új still és információ a filmről

Kaptunk egy új stillt a fiúkról az útvesztőben. *.*

(katt a nagy méretért!)


Dexter Darden (Serpenyő) pedig ma írta ki twittere, hogy immáron ő is látta a filmet. :)
 Ma láttam "a" filmet. Az útvesztőt. Csak annyit mondok: nem vagytok készek szeptember 19-ére! #wow #azévfilmje


James Dashner (író) pedig annyit írt a twitter oldalára, hogy 14 nap múlva (vagyis 24-én) fogja megnézi. :)


Azoknak akik erről érdeklőnek: rengeteg részletet láttam a filmből, de az elkészült változatot még nem. Ez 14 nap múlva fog megtörténni.

Forrás: [x] [x] [x]

10 megjegyzés:

  1. Hűűű, ez végre már nem a film elejéből van, hanem SPOILER amikor elindulnak kifelé SPOILER VÉGE.
    Izgiii! :))

    //Az év filmje viszont a Kiválasztott lesz, nem ez :P ;) De oks, ezt is megnézzük, na :))) //

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Hát igen, a Kiválasztott tényleg az év egyik legjobban várt filmje, sőt az legalább biztos (na jó, nagyon valószínű) hogy jó lesz.
      Az Útvesztő film még kérdéses, én kicsit félek attól, hogy nem is lesz olyan jó a film, mint amilyennek beharangozzák. :(

      Törlés
    2. A képek meg az előzetes láttán én ettől annyira nem aggódok. Más kérdés, hogy milyen lesz a fogadtatása. Mert pl. az Éhezők Viadalának meg a Beavatottnak jó volt, de tavaly a Végzet ereklyéinek nagyon kicsi volt a nézettsége meg bevétele. És ezt mi nem tudjuk jelentősen befolyásolni. Mindegy, én valamikor szeptember végén is ott leszek a moziban :)

      Törlés
    3. Az Útvesztő filmtől én is félek kicsit, de ne igazolódjon be :)

      Törlés
    4. Reméljük a legjobbakat. :)
      Már csak 69 nap.

      Törlés
  2. Ancsi: Inkább végre nem Thomasról kaptunk stillt. :D

    Az Éhezők Viadala lesz az év filmje egyértelműen, mert azt sokan ismerik és meg fogják nézni. Az útvesztő pedig sajnos nem tud olyan sok emberhez eljutni, mert nem ismert. :(

    Tesó: Jó lesz, én érzem. ;)

    VálaszTörlés
  3. Húúú, annyira jó az az új kép, teljesen felcsigázott!
    Nagyon nagyon várom! Tuti, hogy megyek a moziba! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi is ott leszünk szeptember 18-án a moziban. ;)

      Törlés
  4. Hát igen sztem is a Kiválasztott lesz az ( nálam az a kedvenc) de tuti h megnézem moziban ezt is mert sztem naggyon jó lesz nem kell aggódni!!! A könyv irtó jó csak tényleg az a baj h nem eléggé ismert :(

    VálaszTörlés
  5. Na igen, itthon nem túl népszerű (aminek nem is értem az okát) viszont az USA-ban best.seller lett és mivel úgyis az ottani nézettségi adatok számítanak majd főként, bizakodó vagyok. :)

    VálaszTörlés