2014. július 16., szerda

Vlogger kritika Az Útvesztő könyvről: Kevin véleménye


Nincs mostanában túl sok új anyag (igazából már a Comic-Cont várjuk, hátha akkor beindul az élet), így gondoltam ma egy rendhagyó dolgot hozok. Pontosabban egy videót. Magyarországon nem igen jellemző (vagyis én eddig nem nagyon találkoztam ilyennel) a könyves videó bloggerkedés, vagyis a vlogger munka. Külföldön sokan foglalkoznak ezzel és vannak nagyon tehetségesek is, de nálunk ez valahogy eddig nem indult be igazán. Mostanában azonban találkoztam több új könyves vloggerrel is, mint mondjuk Kispingvin, vagy épp Kevin. Mindketten újak és azért lássuk be van még hova fejlődniük, de ezt gondolom ők is tudják, ennek ellenére remek ötletnek tartom, amit elkezdtek és sok sikert kívánok nekik. :)

Kérdezhetnétek, hogy jön ez most ide? Kevin nemrég készített egy videót Az Útvesztő könyvről, és gondoltam mivel nincs más fontosabb anyag, így kiteszem az oldalra. Én már megnéztem és elég korrekt (és egyben rajongó) kritika/vélemény, mellyel gyakorlatilag teljesen egyet értek. Örülök, hogy még egy rajongót szerzett magának ez a remek könyv, igazán megérdemli. És bízom abban, hogy a film után nálunk is sokkal ismertebb lesz ez a remek trilógia.

Na, de nem is akarom tovább húzni az időt, itt is van Kevin videója a könyvről. :)


1 megjegyzés: