2014. július 30., szerda

Nerd HQ interjú a Comic-Conról 3. rész

Sziasztok srácok!
Meghoztam nektek az utolsó, 3. részt a Nerd HQ-s interjúról. Én nagyon élveztem a fordítását, remélem nektek is tetszett. :)
A fordításom a videóban 34:40-től látható. ;)
Jó szórakozást! :)

SPOILER ALERT!


Tizenkettedik kérdező: (lány) Mi volt számotokra a legnehezebb fizikai megerőltetés? [Tisztárs egyenruhát visel]
Kaya: Remek jelmez.
Dylan: Tök jó. Bocsi, mi volt a kérdés, a ruhádat néztem. (:D) [elmondják még egyszer]
James: Fantasztikus a jelmezed, még a csuklópánt is meg van, meg minden.
Kérdező: Nagyon melegítik a csuklómat, ti hogy bírtátok?
James: Ezzel megválaszoltad a kérdésed, a csuklópánt viselése volt a legnehezebb.
Dylan: Izzadt a csuklóm. (:D) De komolyan… amikor futnom kellett és a Sirató jeleneteket csináltuk. Amikor a Doboz jelenetet forgattuk 9 óráig és igazából is egy rozsdás liftben zötykölődtem 9 óráig, tele volt a hátam sebekkel, de senkit nem érdekelt. [közönség kéri, hogy mutassa meg] Nem mutatom meg. (:D)
Kaya: Az esti forgatások voltak a legnehezebbek. Nagyon kimerült vagy és az agyad is le akar kapcsolni. Sok a bogár és nagyon meleg van. De nagyon szerencsések voltunk, mert a stáb nagyon vicces volt, amint valaki elunta magát valaki feldobott egy poént. Ha nem ezekkel az emberekkel vagyok, akkor sokkal rosszabb lett volna. A fiúk elképesztőek. Viccesek, bunkók és koszosak, szeretem őket.
James: Viccesek, bunkók és izzadtak. Ez tetszik.
Will: Számomra a legmegerőltetőbb fizikai próba a birkózós jelent volt Dylannel. Kemény volt a homokban, este, nagyon sokat egymásnak kellett mennünk.
James: Néha, amikor 2 óránál többet írtam, keletkezett egy kis görcs a hátamban. (:DD) Kemény volt.
Wes: Kemény volt leforgatni a filmet, nagyon meleg volt. Esett az eső és olyan volt, mint egy szauna, mindannyian ott ültünk és izzadtunk, rémes volt.
Dylan: Wes sokat töltött a napon a kamera mögött.
Kaya: Szép színed lett.
Wes: Szép vörös tarkóm lett.

Tizenharmadik kérdező (fiú) csak aláíratta a Skinses DVD-jét Kayával és elmondta, hogy nagyon szereti Kayát.

Tizennegyedik kérdező: (lány) Dylantől szeretnék kérdezni. Sok különböző dolgot csináltál, sorozatot, mint a Teen Wolf, önálló filmet, mint a First Time és most Az Útvesztő, ami egy nagy filmnek számít. Hogyan döntöd el, hogy mit választasz?
Dylan: Nem sok beleszólásom van. Mint színész annyit tudok tenni, hogy azokat a karaktereket játszom el, akik közel állnak a szívemhez. Thomas is ilyen és ez lehet az eddigi legnagyobb, amit csináltam. Valójában eléggé privát ember vagyok, nem olyan, aki kimegy az utcára és képeket csinál magáról. Olyan szerepeket vállalok, amiket én is szeretek és el akarom mesélni. Soha nem gondoltam úgy erre, hogy ez milyen hatalmas.
Wes: Jó, hogy mondd, mert lehet, hogy most nagynak tűnik a film, de igazából elkészíteni kicsiből sikerült. Kis stáb volt, két helyszín és gyors forgatás. Sokkal nagyobbak tűnik, mint amilyen forgatni volt.
Dylan: Teljesen egyetértek. A film olyan, mint ha több milliót dollárból készült volna, holott ennek a negyedéből sem. De ezt szerintem senki nem veszi majd észre és egyébként is irreleváns.
Wes: Nagyon belsőségesnek éltük meg és önállóan elkészíthettük.
Dylan: Nem volt olyan soha, hogy a forgatáson voltam és azt mondtam magamnak, hogy „Hatalmas vagyok”. Ez fura idézet volt. Ez fogom látni mindenhol gifekbe kivágva. Válaszolva a kérdésedre, külön választom a magánéletemet és a filmjeimet, de elfogadom, hogy ez néha nem jön össze, mivel ilyesmit csinálok.
James: Elmondhatom, én mit gondolok? 20 éven belül ezek a színészek mind nagy neveket lesznek és majd úgy fogunk róluk beszélni, hogy őket láttuk Az Útvesztőben.
Wes: Nem csak ők hárman, hanem az összes színészünk. Mindannyian odaadóan teljesítették a feladatukat, amitől a karaktereik életre kelnek. Személy szerint remélem, hogy majd mikor ezeket a felvételeket nézitek vissza 20 éven belül úgy gondoltok rájuk, mint jó színészekre, nem csak egy arcra a poszterekről.

Tizenötödik kérdező: Melyek azok a jelenetek, amelyek a vágóasztalon végezték?
Wes: Nem akarok sokat elárulni, de van néhány jelenet, amit leforgattunk és nem kerültek a filmbe.
[Zac zavarja meg őket azzal, hogy feltűnik Dylan mögött, hogy odaadja Kayának a Skins DVD-t aláírásra]
Wes: A DVD-n majd láthatjátok a kivágott jeleneteket.
Dylan: Bárcsak megverhettem volna Gally-t a filmben. Majdnem megtörtént, de mégsem.
James: Nem akarok semmit elspoilerezni, de a későbbiekben sort kerítünk rá.
Wes: Ha szerencsénk van, elkészül a 2. és a 3. film is.
James: Annyit kell tennetek srácok, hogy 50x-60x megnézitek a filmet a moziban. (:D)
Wes: Akik voltak a másik panelen láthatták, hogy mivel készülünk a Scorch Trilasra és eközben is írják a 2. rész forgatókönyvét. A forgatás elkezdődhet ősszel.
Zac: (moderátor) Ez remek, szabad vagyok ősszel.
[2. könyves szereplőket sorolnak fel]
Dylan: Brenda, látok ott egy Brendát.
[Zac elkezdi imitálni Brendát]

Tizenhatodik kérdés: (fiú) Dylan, először is szeretném kifejezni a hálámat, hogy az összes teremben lévő lány túlélte a kérdéseket anélkül, hogy összeestek volna. (:DD)
James: Hogy jön ez a kérdés Dylanhez?
Kérdező: Múltkor a másik panelen láttam, hogy egy lány majdnem elájult és le is lépett a mikrofontól, mert kiborult, kellett neki egy ölelés, vagy mi.
Kaya: És megölelted? Én megölelhetlek téged. (:D)
Kérdező: Szóval a kérdésem a három színészhez lenne, hogy milyen volt ezt a filmet készíteni a többi munkáitokhoz képest?
[mindannyian ugyanazt felelik nagyjából, mint amit már az előző hasonló kérdéseknél]
Kaya: Az egyetlen különbség, amit én észrevettem, hogy a nagyobb filmeknél több az ingyen kaja. (:D)
Will: Hogy nézel ki így, ha semmilyen sportot nem űzöl és ennyit eszel?
Kaya: Sokat járok a WC-re. (:DD)
Will: Na, ezt a gifek többször fogjátok látni, ezt garantálom.
Dylan: Most már az enyém miatt nem aggódom. Ezután mi bármit mondhatunk.
Will: Összegezve: minden filmben ugyanannyi energiát fektetünk.
James: Lenne egy ide tartozó kérdésem Willhez. Melyik jelenetet élvezted jobban Dylannel birkózni vagy Jennifer Anistonnal csókolózni?
Dylan: Erre majd én válaszolok. (:D)
Will: Annyit tudok, hogy Jennifer Aniston nem élvezte a csókot. (:D) Szívesebben tapogatom Dylan O’Brient, mint Jennifer Anistont. (:DD) Könnyű kérdés volt Dashner, a következőt.
[A panel ezután véget ér, Will, Dylan és Kaya eltáncolják a videón látott kis táncot, bár nem sok látszik belőle]

KÖSZÖNÖM, HOGY ELOLVASTÁTOK!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon koszi, hogy lefordiottad nekunk az egeszet! Jo kis csapat ez a szereplogarda :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen tettem. :) Hát hozzák a formájukat az összes interjúban, de ebben főleg: :D

      Törlés
  2. Köszi a fordítást, ismét :)

    VálaszTörlés