2014. július 31., csütörtök

Dylan az új előzetest reklámozza twitteren


Ez a bejegyzés elég furcsa, hogy tőlem érkezik, de nem tudtam elmenni mellette. Kezdjük a legelején.
A 2. előzetes megjelenése előtt rengeteg új kép jelent meg, azt hirdetve, hogy hány nap múlva láthatjuk az új előzetest. Ezek között volt az alábbi kép is:



Dylan ezután kitett a twitter oldalára két photoshoppolt képet Thomasról és Katnissról.


Új Útvesztő poszterek! Lessétek meg őket, ezen az oldalon. Izgalmas anyag. @jenniferlawrence

Itt az első részlet, hogyan néznek ki a Siratók. #westeegyzsenivagy

Ezeket a képeket rengetegen retweetelték és kedvenclték, majd amikor Dylan megosztotta az új előzetest, az már sokkal kevesebb embert érdekelt.
Dylan a következő tweetjében hangot is adott a véleményének erről a dologról:



Photoshoppolt kép Jennifer Lawrence-ről, amint engem üldöz: majdnem 30 000 kedvelés
ÚJ, TELJES HOSSZÚSÁGÚ ELŐZETES a filmhez: 7 000 kedvelés
#twitter

Végül pedig, hogy az előzetest reklámozza tegnap a következőt tweetelte:
(történet: Dylan rajongó számos alkalommal panaszkodtak arról, hogy soha nem tesz fel a twitter oldalára selfie-t magáról. Ezt megoldva Dylan kitalálta, hogy ha 100 000 retweet és kedvelés érkezik az új előzetesre, akkor készít magáról egy selfie-t és megosztja ezt a rajongóival)


Oké, íme egy kis játék: ha az új előzetest 100 000-ren retweeteik és "kedvencelik", akkor kaptok egy selfie-t. Megegyeztünk?


Ezt a bejegyzést azért akartam mindenképpen elkészíteni és megosztani veletek, hogy lássátok, hogy a film színészeinek mennyire fontos a film. Na meg persze, hogy meggyőzem magamat is, hogy Dylan egy kedves és normális fiú és ha a jövőben bármikor az ellenkezője jutna az eszembe, akkor elég lesz csak ezt a bejegyzést visszakeresnem. :) Nagyot nőtt a fiú a szememben, az biztos. ;)

8 megjegyzés:

  1. Ha megnéznéd a Teen Wolf-ot, megtudnád miért is imádja mindenki Dylant xD Tényleg jó sorozat, csak ajánlani tudom!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fú, hát tesóm még régebben rávett, hogy nézzek meg néhány Peterös részt (neki ő a kedvence, ha jól tudom), de nem igazán jön be a sorozat. Pontosabban, már nem is emlékszem, hogy miről szólt az a pár rész. :D Stiles persze vicces és aranyos, de nekem abból a sorozatból inkább Daniel Sharman jött be. *.*
      Szerintem a főszereplő (Scott talán?) kifejezetten... bárgyú és a sorozat története/szereplői sem az én világom. :) Ha annyit elmondok, hogy nekem a kedvenc sorozataim a Hannibal, The 100, (brit) Sherlock és a Bates Motel, akkor ezzel mindent elárultam magamról. A Teen Wolf nem az én műfajom. :)

      Ui.: Bár ez az evil!Stiles felkeltette az érdeklődésemet, úgyhogy lehet meglesem majd azokat a részeket amiben Dylan átmegy gonoszba. :D

      Törlés
  2. Szia Cassie!
    Nem bántásból vagy ilyesmi, csak szimpla kíváncsiság: Miért nem bírod Dylant? Tudom, mindenkinek joga van hozzá, csak kíváncsi vagyok, hogy mi nem szimpi benne. Szóval véletlenül se vedd támadásnak, mert nem az.
    Egyébként imádom az oldalt és,hogy lefordítjátok az interjúkat nekem rengeteg segít, szóval köszi :)
    Puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia kedves ismeretlen! :)
      Nem bántódtam meg, nyugodtan lehet kérdezni bármit tőlem: :D Támadásnak sem vettem, semmi gond.

      A kérdésedre válaszolva pedig annyit tudok mondani, hogy semmi konkrét oka nincs. Azt hiszem ez olyan, mint, hogy valaki nem szereti a borsót, valaki meg igen. Vagy, hogy valaki szereti Tom Hiddlestont, valaki meg nem. (mondjuk ilyen ember biztos nincs, de na :D)
      Dylan kapcsán leginkább az "irritál" (elég erős szóval kifejezve), hogy nem értem, mit szeret benne ennyi ember.
      Valljuk be őszintén: ez a srác semmit nem tett még le az asztalra, a Teen Wolfon kívül, ami hát csak egy tini sorozat és művészi értéke sincs sok (bocsi a rajongóktól), ennek ellenére twitteren majdnem 2 millió (!) rajongója van a srácnak és még csak nem is ő a főszereplő. Mindig mikor meglátom ezt a nagy rajongást az irányába az jut eszembe, hogy mire fel?!
      Oké, elismerem, aranyos, kedves, vicces, stb., de teljesen átlagos és hétköznapi. Vagy talán pont ez tetszik az embereknek, hogy olyan megközelíthetőnek tűnik? Ki tudja.
      Számomra mindenesetre ez érthetetlen, hogy egy 23 (?) éves fiúért, aki eddig 1 db. sorozatban szerepelt (jó, meg néhány kisebb filmben, de azokra ki emlékszik?) hogy lehet ennyire rajongani és főleg, hogy miért?
      Tom Hiddlestonnál maradva. Míg Dylannel twitteren kb. 1 780 000 rajongója van, addig Tomnak 1 570 000. What?! Why?
      Annyi meg annyi hírességért lehetne rajongani ennyire, mint ahogyan azt Dylanért teszik és sokszor úgy érzem, hogy nem megérdemelten kapja ezt a rengeteg figyelmet.

      Na, ezután biztosan kapom majd a sok gyűlölködő emailt, de nem gond. :D Viszont még egyszer szeretném elmondani, hogy semmi bajom Dylannel (bár mikor vagy 100. alkalommal is elspoilerezi Chuck halálát meg ilyesmi, azt nem annyira bírom) és szerintem is egy aranyos, jóképű és hétköznapi fiú. De NEKEM ennyi nem elég ahhoz, hogy szeressek valakit, egy szép pofi és "jó duma" (jaj, annyira amerikai fiú!) nem. Kell lennie valami különlegesnek benne, hogy annyira szeressek valakit, mint ahogyan azt mások Dylannel teszik.

      Összegezve: kicsit úgy állok Dylanhez, mint a One Directionhöz vagy Justin Bieberhez és a többi "tini bálványhoz". Látom én Harry Styles cuki pofiját, meg Justin Bieber.... na jó, benne semmi szeretni való nincs, de látom én, hogy mit lehet bennük szeretni, csak én magam, a szubjektív kis világomban nem érzem át/nem értem. DE EZ CSAK ÉN VAGYOK.
      Remélem a lényeg azért átment és még egyszer mondom: nem haragszom a kérdésért, nyugodtan kérdezz máskor is. :))

      Törlés
  3. Hááát, ööö, izé. Ezekkel a képekkel - értelemszerűen - én is összefutottam, és hát vegyesek az érzéseim. A sok like egy része nyilvánvalóan Jennek szól a HG rajongótáborától.
    De! Engem THG körökben is iszonyatosan irritálnak ezek a viccesnek szánt mémek, képek (a minap az előzetes megjelenése után jelent meg egy kép, amin, miután megkérdi a srác Katnisst, velük harcol-e, Katniss jelmondattá vált válasza helyett azt kaptuk, hogy "nem csak beugrottam egy pizzára".

    Ezzel nem azt mondom, hogy nem fér bele egy kis lazulás, móka, kacagás, stb., de tudni kellene meghúzni a határokat. Mert a fenti képek még jópofák (bár elég lett volna belőlük egy is), de az általam vázolt az speciel nem tetszett.

    Ami az elkeserítő, hogy némely rajongók korunknál fogva nem is tudják, miről szólnak ezek a könyvek. Engem őszintén szólva az Útvesztő is mélyen elgondolkodtatott, leginkább azoknál a részeknél, amikor Thomas érzi, hogy volt egy nyugodt, békés múltja, amiből valaki önkényesen kiszakította és egy élet-halál helyzetbe belekényszerítette. Vagyis: A VESZETT pontosan annyira jó, mint a Kapitólium...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek veled abban, amit mondasz. Habár én is megnézegetem ezeket a vicces képekez/gifeket, és elnevetgélek rajtuk, mégis vannak olyanok, amik egyáltalán nem viccesek.

      Valószínűleg tényleg azért lehet a sok like, mert Jen és a THG rajongói is terjesztették, így jobban érthető a dolog. :)

      Amúgy szerintem Dylannek (és nekem is) az volt ezzel az egésszel a baja, hogy a rajongóknak inkább az előzetest kellene terjeszteniük, hiszen így reklámozzák a filmet, nem pedig vicces képekre vesztegetni az energiát. Dylannek több mint 1 millió követője van twitteren, és őket mégis jobban érdekelte két vicces fotó, mint a kedvencük legújabb filmje, amit épp reklámozni kellene. És ebben vele értek egyet, én se értem az egészet. :(

      Törlés
  4. Személy szerint én értem, hogy miről szól az útvesztő,még a komoly, elgondolkodtató részeket is, de emellett én nagyon viccesnek tartom ezeket a gifeket xD (pizza):D lehet csak a korom miatt, de ezek hol nem humorosak??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem konkrétan ezekkel volt gondom, ezek tényleg jópofák, hanem nagy általánosságban a jelenséggel. :) Én nem fogalmaztam pontosan, bocs.

      Törlés