2014. július 9., szerda

Két új still + Érkezik a második előzetes!!!


Új still Thomasról. *.* És egy kicsit gagyin összeszerkesztett a fiúkról. :)
Katt a képre a nagyobb méretért! ;)


Forrás: [x]

Továbbá végre érkezett valami információ a második előzetes megjelenéséről. Wes Ball, a film rendezője, ezt twittelte tegnap ki saját oldalára.


"Tisztársak! Szeretném majd látni azokat az előzetes reakció videókat július 29-én."

Vagyis most már hivatalos a hír, hogy JÚLIUS 29-ÉN érkezik a film második előzetese. Ti mit szeretnétek benne látni, ami esetleg az előzőben nem volt benne? :)

3 megjegyzés:

  1. Miért nem a Comic Con panelen vetítik le vajon?
    Vagy panelje nem lesz az Útvesztőnek, csak megjelennek a rendezvényen?
    Lassan én is várom a pontos Comic Con programot, mert felénk még nincsenek olyan infók, mint amit Te kiírtál pár napja...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi is ezen gondolkoztunk, hogy miért nem a panelen vetítik le?
      Amúgy lesz panel, már tudjuk is kik mennek, tehát lenne rá alkalom, épp ezért mi sem értjük, hogy miért 4 nappal később adják le az előzetest. (Július 25-én lesz Az Útvesztő panel.)

      Aztán meg lehet, hogy még addig meggondolják magukat, és kiadják a Comic-Conon az előzetest.

      Törlés
    2. Jó kérdés Ancsi... lehet azért nem adják le a CC-on, mert az úgy túl logikus lenne. :DD Szerintem levetítik nekik és utána kiadják az "átlag" embereknek is 29-én. :D

      Kíváncsi leszek a HG.ből kik mennek el a CC-ra. :))

      Törlés