2014. július 29., kedd

Visszaszámlálás az új előzetesig! (képek és sneek peek)

Tegnap elkezdődött a visszaszámlálás az új előzetes megjelenéséig, aminek keretében minden órában adnak ki valamilyen kis meglepetést. A szokásos pár másodperces sneek peek most sem maradhatott el: :) (most már inkább adják ide az egész előzetest, ne hergeljenek itt ezekkel a másodperces anyagokkal)

Newt: Ő az utolsó. Örökre.

És akkor jöjjenek az eddig kiadott meglepetés poszterek:


(ezt én sem tudom értelmezni :D)


James szerint felfedezhetők a képen azok a bizonyos szavak. (float, catch, bleed, death, stiff, push) Hát, lehet én vak vagyok, de egyiket sem tudom kiolvasni belőle. :D
Frissítés: Hogy pontos legyek, James azt írta, hogy "Remélem észreveszitek a szavakat az útvesztőben". Ebből következtettem, hogy azokra a bizonyos szavakra gondol, de lehet kicsit túl gondoltam a dolgot és tényleg csak annyi olvasható ki, hogy "Maze Runner". Bocsi srácok, ne haragudjatok. :)




Wckd is good. (na ezt még én is látom ;D)





Forrás: [x] [x]

3 megjegyzés:

  1. A Teresa fölötti képen, ahol írod, hogy nem tudod kiolvasni azokat a szavakat, szerintem a MAZE RUNNER olvasható ki, középtájt bal fentről jobb lefelé, két sorban :)

    VálaszTörlés
  2. Szia, nekem azon a kepen, amin a James szerint felfedezheto par szo, ott nekem a RUNNER szo az elso ami feltunt folotte pedig ott a MAZE szo is. Visszont a THE-t nem talalom :D es azokat a szavakat amiket James latt ezen a kepen en egyaltalan nem lattom :)

    VálaszTörlés
  3. Teljesen igazatok van és bocsi a kavarásért. Reflexből azokra a másik szavakra gondoltam, nem a Maze Runnerre. :D
    No, ismét bebizonyosodott, hogy jó, hogy ti vagytok nekem/nekünk: :)

    VálaszTörlés