2014. július 28., hétfő

Nerd HQ interjú a Comic-Conról 1. rész


Hey guys!
A Comic-Con keretén belül ismét sor került a Nerd HQ-s interjúra a film színészeivel, a rendezővel Wessel és az íróval Jamessel. Bevallom, tavaly néhány kérdés kicsit kiakasztott, ezért idén féltem, hogy milyen lesz a Nerd interjú, mert én vállaltam ennek a szállítását nektek. Viszont miután megnéztem, kellemesen csalódtam, mert a tavalyival ellentétben most sikerült érdekes és elgondolkoztató kérdéseket feltenniük a rajongóknak (persze akadt egy-két kivétel, mint mindig) így nagyon szívesen fordítottam és néztem meg többször is a majdnem 54 perces videót. :D
Remek kis anyag született belőle és nagyon sok is, ezért arra döntöttem, hogy mivel a szó szerinti fordítást hoztam el nektek annak ellenére, hogy tesóm figyelmeztetett, hogy ne öljek bele sok energiát, mert úgysem olvassa el senki  3 részletben fogom kitenni az interjú magyar fordítását.
Szerintem érdemes elolvasni és a videót is megnézni hozzá. ;)
Jó szórakozást! :)

SPOILER ALERT!


Első kérdező: (lány) Tegnap megnéztem a filmet és elmondhatom, hogy remek és lélegzetelállító. Jamestől szeretném kérdezni, hogy most, miután már te is láttad a filmet, melyik volt az a jelenet, amelyiket a legkielégítőbb volt látni a vásznon?
James: Remek kérdés. Tetszett a film, ugye? [kérdező: igen].
Wes: Ki más látta még?
[sikoltozás]
James: Elégedettek vagyunk a visszajelzésekkel, amiket tegnap kaptunk.
Wes: Köszönjük, hogy eljöttetek.
James: Tetszeni fog nektek ez a film. Wesnek már sokszor elmondtam, hogy az a jelenet, amelyiket a legjobban vártam, hogy a filmben lássam, az amikor a szegény, ici pici Thomas bemegy segíteni Alby-n és Minho-n az útvesztőbe. Wes megnyugtatott, hogy ütős lesz ez a jelenet és így is lett. Ez az első alkalom, hogy látjuk a Siratókat. Ez az 5-6 perces jelenet az én kedvenc momentumom.

Második kérdező: (lány) Dylantől kérdeznék. Az első, amit szeretnék mondani, hogy 14 éves koromtól kezdve az az álmom, hogy kapok tőled egy ölelést. [Dylan megöleli] Tegnap láttam a filmet, imádtam, köszi, hogy velünk együtt nézted. A kérdésem az lenne, hogy tetszett a végtermék, és szereted-e magadat nézni a vásznon?
Dylan: NEM.
Kérdező: Ez melyikre volt válasz?
Dylan (viccből): A film nem tetszett. (:D) Nézni magadat olyan dolog, hogy hozzászoksz és elfelejted, hogy magadat nézed. Először nagyon bíráló vagy. Most először volt olyan, hogy megnézhettem a végterméket, bár nem néztem végig, mert közben ki kellett mennem és csak a végére értem vissza. Nagyon büszke vagyok erre a filmre. Ennél boldogabb nem lehetnék és remélem nektek is tetszeni fog majd .
James: Én végig ott voltam, mert én szeretem a rajongóimat. (:D)
Zac: (moderátor) Dylant elterelték onnan.
James: Ez pedig igen is nagy dolog.
Dylan: Ne rontsd el.
James: Én is kaphatok egy ölelést? (:DD)
Wes: A panel után, srácok. (:D)
Dylan: Nekem oké.


Harmadik kérdező: (lány) Szeretném elmondani Willnek, hogy hatalmas rajongód vagyok és köszönöm, amit az anti-bullyint kampányért tettél. A kérdésem az lenne, hogy van egy klip a youtube-on, amiben táncoltok aforgatáson. Rövid klip és azon gondolkoztam, hogy valamikor megkaphatjuk majd az egészet is? [ujjongás]
Kaya: Megvan az a zene?
Zac: Mert ha enélkül csináljátok, akkor az úgy gáz. (:D)
Dylan: Síri csöndben. (:D)
Will: Majd kifele menet eltáncoljuk.

Negyedik kérdés: (lány) Biztosan mind a hárman nagyon mások vagytok, mint a karaktereitek. Ha ismernétek a karaktereiteket, jóban lennétek egymással vagy utálnátok egymást? Vagy barátok lennétek?
Dylan: Nagyon jó kérdés. Szerintem Dylan… ez furán hangzott. Dylan és Thomas jól kijönnének. Szerintem Thomas kicsit csendesebb, így felpezsdíteném. Végül is, csak ilyen elképesztő körülmények között látod, lehet az életben remek humora van. Nem tudjuk meg. Talán majd a Scorch Trials-ben! (:D)
Will: Én nem hiszem, hogy jól kijönnék Gally-val. [nevetés] Gally egy morcos seggfej. Szerintem engem idegesítőnek találna. Kérdezné, hogy mi van az akcentusommal és azt mondaná, hogy "nem is tudtam, hogy ilyen nyurga vagy" Szerintem én nem jönnék ki az én karakteremmel.
Kaya: Én nagyon szeretem Teresát, mert ő egy harcos. Egy részem olyan akar lenni, mint ő. Teresa nem akar mindenkinek megfelelni, a saját útját járja. De ugyanakkor tud nyugodt is lenni és lehet vele beszélgetni. Szerintem kedvelném őt, mert menő. [rajongó bekiabálja, hogy szereti őt] Én is téged!

Negyedik kérdező: (lány) Szerintetek a ti karaktereitek mennyi ideig maradnának életben az útvesztőben egy zombi apokalipszisben?
James: Hú, hát erre nem sokára választ kapunk.
Dylan: Nem tudom, nekem szimpatikusak a zombik, odamennék hozzá, hogy „Helló, haver”. Szerintem a zombik nagyon lassúk, úgy értem, hogy körbe lehetne ugrálni, hogy ez milyen izgalmas, nézz már rájuk. (:D) Nem tudom, hogy túlélném-e.
Will: Szerintem Gally elbújna a falak mögé.
James: A második és a harmadik filmben, végigmennek a maguk zombi apokalipszisükön. Majd akkor meglátjátok.
Kaya: Teresa megütné őket. Attól meghalnak nem?
Zac: (moderátor) A zombik? Igen, nagyon törékenyek. (:D)
Dylan: Nekem a „Haláli hullák hajnala” filmes zombik jönnek be. Milyen jó az a film.
Kaya: Angol film.
Dylan: Ez is a bók része. De azok a zombik lassúk és megütheted őket. Mi túlélnénk.  A Brad Pittes filmben is túl gyorsak.

Ötödik kérdező: Szerintetek, ha ti magatok az útvesztőbe kerülnétek, túlélnétek?
Kaya: Éhes lennék.
Dylan: Nem sokat eszünk.
[Will elkezd bohóckodni]
James: Látjátok Will ezért olyan jó színész. Most Gally-nak tűnik?
Will: Én csak egy idióta vagyok.
James: Mi mind túlélnénk.
Wes: Nem mennék az útvesztőbe, a Tisztáson élnék.
James: Én futnék és sikoltoznék, mint egy kislány.


 FOLYTATÁS KÖVETKEZIK!!!

2 megjegyzés: