2015. január 28., szerda

A Tűzpróba az MTV Movie Brawl DÖNTŐJÉBEN!


Mivel tavaly ebben a körben esett ki Az Útvesztő a Veronica Mars ellen, idén örömömre szolgál, hogy bejelenthetem, hogy a Tűzpróba túljutott a 4. körön és immáron a döntőben tanyázik! A Tökéletes Hangot 89.9%-al sikerült kiütnie a vége előtt, így továbbjutott, hogy szembenézzen a Kiválasztott 2. részével.
Mindenképpen kemény menet lesz a döntő és bár már a legelején sejtettem, hogy ez lesz a vége az egész versenynek, azért kicsit sajnálom, hogy nem a Bosszúállók jutott tovább, mert az ellen szívesebben szavaztam volna, mint a Kiválasztott ellen. Ne értsetek félre; a szívem szakadt volna meg, hogy egy tök jónak ígérkező film ellen szavazok, de azért a Kiválasztott 2. mégiscsak egy naaagy korszak vége és a Bosszúállókkal ellentétben ez egyszeri és megismételhetetlen.
Mindenesetre hűen nyomom a szavazatokat a Tűzpróbára, már csak azért is, mert bár már az is nagy siker, hogy egy olyan nagy kaliberű filmmel állunk szemben, mint a Kiválasztott, de ennél még hatalmasabb dicsőség lenne, ha képesek lennénk felülkerekedni rajta.
Aztán ki tudja, hogy mi lesz a vége, a lényeg az, hogy mindenki szavazzon kedve szerint, mert itt már nincsenek vesztesek. :)

Szavazni a képre kattintva tudtok péntekig, délután 6 óráig.

A jelenlegi állás így fest:


És a kisvideó sem maradhat le, amiben Katniss és Thomas elpüfölik egymást. 

Get More: Music News

11 megjegyzés:

  1. Valóban, itt már nincsenek vesztesek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy végig nincsenek. A Kiválasztott 1. rész úgy lett az év legnagyobb bevételű filmje, hogy tavaly még a 8 között elvérzett. Nem ettől lesz egy film nézett, viszont játszani meg jó :) Ezt szeretem az MTV Movie Brawl-ban.

      Törlés
    2. Na meg ne felejtsük megemlíteni a tavalyi győztes filmet, amelyik csúnyán megbukott a mozikban. A győzelem vagy az, hogy melyik film hányadik helyen végez, sajnos semmit nem jelent. A Veronica Mars mögött is úgy tűnt tömegek vannak, aztán tudjuk mi lett a vége.

      Törlés
  2. Jajj, ne! Ettől féltem. Végig erre a két filmre szavaztam, és féltem, hogy a két kedvencem kerül egymás ellen. Mondjuk számítotttam rá, hogy nem fogják előbb egymás ellen rakni őket. De érdekes lesz a végeredmény, kiváncsi vagyok rá. Addig hűen nyomom a szavazatokat mindkettőre.

    VálaszTörlés
  3. Annyit szavazok amennyit csak tudok :)))
    Hajrá Tűzpróba!!! (és Hajrá Mockingjay Part 2. :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No és melyik filmre?:D

      Törlés
    2. Igazából mindkettőre!:D
      De ha tényleg érdekel,akkor a Tűzpróbának szurkolok (többet is szavazok rá),remélem nincs harag :DDD És te?

      Törlés
    3. Harag, dehogy! :P Mindkét fandomot szeretem, de itt most az MJre :D

      Törlés
    4. Akkor jó :D
      Viszont azt hiszem, ti nyertek :P

      Törlés