2015. január 3., szombat

Tisztársak fogadalmai

Az egyik kedvenc külföldi tumblr oldalamon bóklászva felfedeztem ezeket a csodákat. :D
Új év = új fogadalmak, ez a Tisztársak körében sincsen másképp. Íme néhány apró fogadalom, amit a könyves karaktereket ígértek meg, hogy betartják 2015-ben. :)

  

Én, Thomas megfogadom, hogy nem teszek fel ennyi kérdést és nem ingerelem többé Gallyt.
Én, Teresa megfogadom, hogy a következő évben nem bántom ennyire a fiúk egóját.


Én, Newt megfogadom, hogy távol tartom a gyerekeimet a veszekedésesektől.
Én, Alby megfogadom, hogy a következő évben nem részesítem többé előnyben Newtot és nem neki adom a könnyű munkákat.


Én, Gally megfogadom, hogy nem ütöm meg többé Thomast és nem duzzogok (nem duzzogok Newt).
Én, Serpenyő megfogadom, hogy nem adok több kaját a kedvenceimnek (bocsi Gally).


Én, Chuck megfogadom, hogy nem viccelem meg többé Gally-t.
Én, Minho megfogadom, hogy nem használom többé Teresa hajkrémeit anélkül, hogy pótolnám őket.


Én, Ben megfogadom, hogy többet fogok dolgozni és nem nézem többé, hogy Gally elkalapál dolgokat.
Én, Winston megfogadom, hogy nem élvezem ennyire a munkámat és ki festette feketére ezt a lapot?

1 megjegyzés: