2015. január 7., szerda

Régi/Új interjú Dylannel, Willel, Thomassal és Kayával

Mik nem kerülnek elő Az Útvesztő promóciós körútjáról?
Ezúttal két interjút fedeztem fel, amik felett valahogyan elsiklottam a rengeteg anyag miatt a csúcsidőben. Ez a két videó még a londoni állomáson készült.


Hogyan foglalnák össze 5 szóban a filmet?
Dylan: nagyon rejtélyes, jól elmesélt, moziba illő, kalandtörténet, amelyben gyerekek vannak.
Will: rejtélyes, izgalmas, sötét, ijesztő és izgalmas.
Kaya: gyors, intenzív, hangos, ijesztő és rejtélyes.
Thomas: Ööö... *hosszú szünet*

Ha egyetlen kínos pillanatot kitörölhetnél az emlékeid közül, melyik lenne az?
Dylan: Most hirtelen az jutott eszembe, amikor az iskolában lehúzták a nadrágomat, az kínos volt. De ez formálta a személyiségemet. 
Will: Valószínűleg az egész iskolai pályafutásomat. De az is, amikor egy manó játszottam, zöld harisnyában kiskoromban. 
Kaya: Amikor 17 éves koromban elmentem egy Skins-buliba és ott arcra estem a parkett közepén.
Thomas: Nem így gondolok ezekre. Szerintem minden kínos dolog valahogyan segített abban, hogy azok legyünk, akik most vagyunk. 

Ha bent ragadhatnál az Útvesztőben egy hírességgel, ki lenne az és miért ő?
Will: Matt Damon, Jay-Z, valószínűleg Jay-Z.
Dylan: Jó lenne, ha ott lenne a Tisztáson Ed Sheeran, hogy minden este játsszon nekünk. Elképesztő pasi.
Kaya: Arnold Schwarzenegger, kiskorom óta szeretem és az összes filmjét átbeszélném vele.

Melyik volt a legviccesebb momentum a forgatáson? Hallottam, hogy sokat énekeltetek.
Dylan: Igen, de csak Dexternek volt hozzá hangja is. Sok félét énekeltünk. Vicces volt azt látni, hogy a "Csapó!" előtt mindenki még nevetgélt, aztán amikor kattant a jel, mindenki elkomolyodott.

Ennek a videónak a lényege, hogy a színészek kaptak egy rubik-kockát, amelyen a karakterek képei voltak és azt az oldalt kellett kirakniuk 30 másodperc alatt, amelyen ők szerepelnek. Senkinek nem sikerült kitennie. :D
Kell nekem egy olyan rubik-kocka!!! *.*


Forrás: [x]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése