2015. január 21., szerda

1 évesek lettünk!!!

Forrás

A mai naphoz egy éve, hogy a nővéremmel elindítottuk ezt az oldalt. Így leírva rettentő hosszúnak tűnik ez a sok idő, de belegondolva olyan, mintha csak tegnap lett volna. A mai napig tisztán emlékszem az oldal megnyitásának a körülményeire és okaira. 
Na, de mindent csak szép sorjában.

Eme jeles alkalomból arra gondoltam, hogy az oldalról mesélnék nektek kicsit többet, így ez egy igen rendhagyó bejegyzés lesz.

Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de én mindig kíváncsi voltam arra, hogy azoknak az oldalaknak, amelyet én olvasok és szeretek mik a "kulisszatitkai" vagyis a statisztikai és egyéb adatai. Így hát arra gondoltam, hogy megosztok veletek néhány fontosabb adatot az oldallal kapcsolatban.


  • Az oldal 2014. június 21-én indult útjára, 19:23 perckor, ezzel a bejegyzéssel. 
  • Ketten szerkesztjük a rajongói oldalt, én [Cassie] és a nővérem, Anna.
  • Összesen 585 (ezzel együtt 586) bejegyzés került ki egy év alatt az oldalra, amikhez 821 hozzászólás érkezett.
  • Az oldalmegjelenítések száma jelenleg 198 430, de holnapra már valószínűleg eléri a kétszázezret!!!
  • Az oldalnak összesen 56 feliratkozott tagja van.
És akkor még néhány apróság:
  • Mindösszesen két társoldalunk van, az egyik Az Éhezők Viadala rajongói oldal, a másik pedig a Vámpírnaplók & Ősök rajongói oldal.
  • Az oldalon eddig egy sablon működött, legközelebb váltás akkor várható, ha adnak ki egy  HQ csoportképet a Tűzpróbából.
  • A három legtöbbet címkézett szó a következő: 198-al a "film" kifejezés, 122-vel az "egyéb" és 106-al Dylan O'Brien.
  • A legtöbb bejegyzés (79) 2014. szeptemberében került ki az oldalra, amikor a film premierje volt.
  • A Tűzpróba visszaszámláló bannert az oldalsó sávban, Az Éhezők Viadala rajongó oldal szerkesztőjének, Ancsinak köszönhetjük, aki az elmúlt egy év során rengeteget segített nekünk a legkisebb dolgoktól kezdve a komolyabbakig. 
  • Az oldalsósávban lévő két idézetet a filmből én {Cassie] tettem ki, mert az a két kedvenc idézetem a filmből. :)

És akkor következzen néhány statisztika:

Az oldalmegjelenítésekről:





A legtöbbet megtekintett bejegyzések:



A legtöbbet megtekintett oldalak (fülek a felső sávban): (katt a nagy méretért!)



Arról, hogy honnan jutottatok ide a legtöbben és, hogy milyen keresési kulcsszavak alapján:


(katt a nagy méretért!)


Végül pedig, hogy mikor voltatok az oldalon a legtöbben és, hogy mikor várt a legtöbb hozzászólás moderálásra. (katt a nagy méretért!)









A bejegyzés végére pedig gondoltam leírok pár dolgot magunkról, amit lehet eddig nem tudtatok:
  • Az elmúlt egy év alatt egyszer sem fordult meg a fejünkben, hogy bezárjuk az oldalt, viszont voltak olyan időszakok, amikor vagy az egyikünk ért rá kevésbé, vagy a másikunk. Amikor én nem értem rá pár hétig (lehet volt az egy hónap is), akkor tesóm feküdt rá jobban a szerkesztésre, amikor pedig ő nem, akkor én.
  • A nővérem egy könyvekkel és filmekkel foglalkozó blogot is vezet, amit IDE kattintva tudtok megtekinteni. 
  • Régebben én is vezetettem egy másik blogot, ami szintén egy rajongói oldal volt, de úgy fél éve bezártam.
  • Az oldalt azért nyitottuk meg, mert tavaly ilyenkor - vizsgaidőszak után - mindketten unatkoztunk.
  • Az oldallal kapcsolatban eddig az a legkedvesebb emlékem, amikor Az Útvesztő film magyarországi forgalmazója, az InterCom megkeresett minket.
  • Imádom a hozzászólásokat és az oldalhoz tartozó gmail címemen az emaileket olvasni, ez a legjobb része az oldal szerkesztésének. 

4 megjegyzés:

  1. Gratula Nektek és még sok boldog születésnapot!! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, hogy ennyi időt feccoltok az oldalba, minden egyes megtekintest megérdemelték :D Érdekes volt ez az összegzés, jó sok külföldi megtekintés van. Boldog szülinapot az oldalnak, büszkék lehettek magatokra! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük ezt a sok munkát amit beleöltök ebbe az oldalba! Rajongóként nagyon örülök, hogy van ez az oldal! Kössz mégegyszer!

    VálaszTörlés