2015. január 13., kedd

Szavazzunk Az Útvesztőre az MTV Movie Brawl-on!


Erről már írtam pár napja, de akkor még csak a selejtező zajlott.
Tegnap viszont elkezdődött az igazi verseny, amelyben az a tét, hogy melyik film lesz 2015 legjobban várt filmje. A versenyben 32 film verseng egymással, a Tűzpróba az első körben a Jurassic Worlddel néz szembe.

Szavazni a képre kattintva tudtok, jelenleg a Tűzpróba vezet a szavazatok 74.5%-ával. :)
Az első kör január 15-ig tart.

A szavazáshoz vezető link az oldalsó sávban is elérhető a mai naptól!


8 megjegyzés:

  1. Jó,h bekerült,bár ez nem volt meglepetés. Viszont bármennyire is szeretnék, ebben a körben most nem szavazok,mert éppen egy olyan filmmel került szembe,amit szintén nagyon várok a 2015-s évben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ilyen szempontból nem vagyok bajban, mert csak a Kiválasztott 2. részét és a Bosszúállókat várom a Tűzpróbán kívül a 32 film közül. :)

      Törlés
    2. Na én legalább 9 filmet :DDD
      Am megjelent a Bosszúállók új trailerre :) láttad már?

      Törlés
    3. 9? Tyűha. Melyik az a 9?
      Én a filmek 80%-áról még nem is hallottam, 10%-áról igen, de azok nem érdekelnek (vagy egyenesen utálom őket már most - csak semmi előítélet persze - :D) és a maradék 10% a Kiválasztott, a Bosszúállók és a Tűzpróba. :)

      Persze, láttam, pont ma néztem meg. Nagyon várós a film, az biztos. Bár félek tőle, hogy, mint az X-Men elsőknél, itt sem lesz olyan jó, mint az első rész volt.

      Törlés
    4. A már említett filmeken kívül(Tűzpróba,Bosszúállók,Kiválasztott 2.) ott van még a Terminátor,A Lázadó,Jurassic World,Furious 7,Star Wars és a Fantasztikus Négyesre is kíváncsi vagyok.
      Nagyon várom már a Bosszúállókat én is. :) Lehet nem lesz olyan jó,mint az első,de nehezen tudom elhinni,hogy esetleg csalódnánk a filmben.(Mondjuk tavaly is ért meglepetés) Egyébként nyugodtan lehetsz előítéletes,semmi bajom nincs vele ;)

      Törlés
  2. Az eredmény akkor jelenik meg, ha szavaz az ember??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól van, én nem szavazok, így legalább nem hergelem magam az eredményen :)

      Törlés