2015. január 18., vasárnap

10 dolog, amit nem tudtál Az Útvesztő film készítéséről

Megjelent egy érdekes cikk, amiben az író felsorol 10 dolgot, amit csak a nagyon elvetemült rajongók tudhatnak Az Útvesztő filmről. (én ebből 3-at nem tudtam, bár a 9. pont szerintem evidens :DD)

Ti mennyit tudtok a 10-ből?

1.

Dylan O'Brien és Thomas Brodie-Sangster meg akarták lepni a stábot azzal, hogy megcsókolják egymást az egyik jelenet alatt, de Dylan az utolsó pillanatban meghátrált. 
"Dylan és Thomas egy jelenetet forgattak és kötöttek egy fogadást, hogy képesek lesznek-e megcsókolni egymást a kamera előtt." - mondja el nekünk Blake. - "Senki sem tudta, hogy miről beszélnek, amíg el nem kezdtünk forgatni és majdnem megcsókolták egymást, de Dylan visszalépett. Thomas benne lett volna, látszik, hogy odahajol, miközben Dylan vissza."

2.

A forgatási helyszín a kígyók természetes élőhelye volt. 
"Az első hetekben a helyszínen voltak emberek, akik a kígyókat fogták be és helyezték át. Naponta vagy 10-et elfogtak, ami elég nevetséges." - mondja Blake.

3.

Ki Hong Lee, aki Minho-t játssza, írt a sorozat írójának; James Dashnernek egy köszönő levelet.
"Amikor ellátogattam a forgatásra, együtt lógtam velük és úgy éreztem, mintha egy apa-féle figura lennék nekik. Ki Hong kézzel írt nekem egy levelet, hogy köszönetet mondjon." - meséli James.

4.


Blake a twittert használta, hogy meghallgatást kapjon.
"Én és az anyukám hallottuk, hogy film készül a könyvek alapján, így mindketten elolvastuk és megszerettük. A twittert használtam, hogy eljussak a meghallgatásra, és azután kezdtem el a második könyvet, amit a forgatás után fejeztem be, majd elkezdtem a harmadikat." - mondja.

5.
Az egész cast olyan lett a forgatás alatt, mintha testvérek lennének.
"Lézer-kardozhattunk, kártyázhattunk és ez nagyon jó volt." - mondja Aml - "Kialakult egy ritka bajtársiasság közöttünk, amely az életem hátralévő részében velem marad. Életed során egy vagy két olyan projekt van, amikor tudod, hogy az ott megismert embereket örökre megszeretted és én pontosan így érzek Az Útvesztő cast kapcsán."

A hátralévő 5 dolgot az ugrás után olvashatjátok el. :)


6.
 
Mindannyian részt vettek egy kemény, túlélő próbán a filmforgatás kezdete előtt.
"Volt egy túlélő-tábor, egy férfi jött hozzánk a seregből és megtanított nekünk alapvető túlélési technikákat, mint az, hogy hogyan gyújtsunk tüzet, hogyan vágjunk fát és minden egyéb alap dolgot, amire szükségünk lehet a túléléshez és, hogy felépítsük a helyet." - mondja Aml - "Egy hétig tartott."

7.

Jacob kiakadt, miután majdnem leejtette a sapkáját egy kígyó mellé.
"Egy jelenetre készültem, a sapkám majdnem leesett a fejemről és volt ott egy kígyó a földön. Búcsút mondtam annak a sapkának, mert kizárt dolog, hogy ezután én azt hordani fogom" - mondja Jacob - "Városi fiú vagyok, így nem sokat voltam eddig a környezetben, ezért amit ott láttam, az sokkoló volt."

8.

Will folyton azzal viccelte meg Dextert, hogy névtelen szerelmesleveleket írt neki.
"Will névtelen leveleket írt a forgatáson és belecsempészte Dexter zsebébe." - mondja nekünk Blake - "Amikor Dexter levette a ruháit, megtalálta ezeket. Nagyon össze volt zavarodva és fogalma sem volt, hogy ki küldözgetheti neki."

9.

Az érzelmes jelenet alatt Dylan telesírta Blake arcát.
"Dylan rettentően sírt... az egyik felvételen annyira, hogy az egész arcom vizes lett." - mondja Blake.

10.

Az, akinek hamar kellett felkelnie, bekopogott mások szobájába, majd elfutott.
"Mindannyian ugyanabban a hotelben voltunk, csak néhány ajtó választott el egymástól." - mondja Aml - "Azt csináltuk, hogy akinek korán kellett kelnie, az bekopogtatott a többiek ajtaján, majd befutott a liftbe, így soha nem tudta meg senki, hogy ki volt az."


Forrás: [x]

10 megjegyzés:

  1. Tetszett a cikk, és az oldal is nagyon jó! :) Már egy ideje nézelődöm a blogon, de még új vagyok itt. Nemrég láttam a filmet, azóta pedig a könyveket is beszereztem. Megpróbálok minél többször felnézni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük a kedves szavakat Dominik és üdv itt! :)

      Reméljük sok hasznos információt találsz majd az oldalon és, hogy vissza fogsz járni. :))

      Törlés
  2. Én csak 3-at tudtam (még új vagyok) de nagyon tetszenek a cikkek új örömmel olvasom és követem öket

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! :) Nagyon jó az oldal, minden nap feljövök és megnézem, hogy raktatok e fel valami újat! Miután megnéztem a filmet, tudtam hogy nekem el kell olvasnom a könyveket és MUSZÁJ! Egyből mentünk át a Libribe és lám megvettük az első két könyvet! 7 nap kellett hozzá, hogy kivégezzem mindkettőt. Az első kötet megvolt 2 nap alatt, de a másodikhoz már több idő kellett! A cikkhez tartozóan, hogy arról is szóljon ez a megjegyzés én csak a 7. pontot nem tudtam, de az nem is igazán érdekelt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Seiber X és Brigitta Nagy: üdvözöllek titeket is Az Útvesztő rajongók között. :))

      Törlés
  4. Will.... nem csalódtam.:D
    én is csak a hetediket nem tudtam.:)
    és Dylmas shipperként éppen kellőképp haragszok Dylre hogy meghátrált, de a Tumbli által a nagy részét már tudtam a cikknek.:D

    VálaszTörlés
  5. Érdekes és nagyon jó cikk lett! Az első nagyon durva! Amúgy imádom a blogotokat!

    VálaszTörlés