2015. január 15., csütörtök

Az Útvesztő 15 napos kihívás - az összes kérdés


Gondoltam összeszedem egy bejegyzésben az összes kérdést, hogy aki nem vett volna észre egy-egy kérdést időközben, az most tudjon válaszolni. Na meg, hogy lássátok így egybe az összes kérdést. :)
A kihívás kérdései a bal oldali sávon lévő bannerre kattintva vagy a címkéknél a "15 napos Az Útvesztő kihívás"-ra kattintva a továbbiakban is mindig elérhetők lesznek!




Egyébként a három (négy) legnépszerűbb kérdés a következők voltak:
  1. Ha te is a Tisztásra kerültél volna, akkor szerinted melyik csoportba osztottak volna be, melyik munkát kellett volna végezned? (1. nap)
  2. Melyik karakterre hasonlítasz leginkább belsőleg és külsőleg? (3. nap)
  3. "Ki a kedvenc szereplőd és kit nem kedvelsz a történetből?" (2. nap) és "Sokan nem elégedettek Az Útvesztő folytatásával. Te hogyan folytattad volna az első könyv után a történetet? Vagy szerinted elég lett volna csak az első könyv önmagában?" (6. nap)

3 megjegyzés:

  1. Vittem a kihívást egy fórumra, ha nem gond :)

    VálaszTörlés
  2. Mivel nem tudtam minden kérdésre válaszolni,most válaszolok (újra) mindegyikre:P
    1. Futár,mert jó futó vagyok és most már újra járok edzésre :D Meg persze nagyon érdekelne mi van az Útvesztőben. De a Tisztáson is eldolgoznék.:P
    2.Sok kedvencem van,de talán jelenleg Teresa. Chuck-ot annyira nem kedveltem a filmben.
    3.Passz,nem tudom,talán Newt,belsőleg pedig Thomas.
    4.Chuck karakterét nem annyira kedvelem. És Teresa az egyik kedvencem,pedig őt sokan utálják.
    5.Mindenképpen mentem volna.
    6. Nem vagyok nagy folytatás rajongó,egy filmből/könyvből sem. De itt nem hiszem,h normális lezárása lett volna az első résznek,hiszen a VESZETT-ről alig tudtunk meg vmit. És ezáltal,nem lett volna sok értelme egy könyvnek/filmnek. Más kérdés,h nem lehet ellőni ugyanazt kétszer,mint pl. Az Éhezők Viadalában.
    7. Az első részben Chuck halála megrázó volt,mert már majdnem "kijutott" erre meghalt. Bár nem tudom mi lett volna vele a Tűzpróbában,mert abban vannak a legdurvább halál esetek.
    8. Engem is meglep,de a magyar a kedvencem. :)
    9.Teresa castingja szerintem a legjobb, a legrosszabb talán Gally.
    10. Senkit,na jó Gally-t utálom,de akkor sem ölném meg. Feléleszteni pedig SPOILER! két szereplőt szeretnék a trilógia befejezésében. :(((
    11.Thomas és Teresa. + Minho
    12. Nem volt szép dolog amit tett,de elfogadom. Azt hogy mit csináltam volna a helyében,nem tudom fogalmam sincs olyan helyzetben hogyan reagáltam volna.
    13. Na ez nagyon érdekelne, remélem a filmben jobban kifejtik a B csoportot.
    14. Gondolom egyiket sem,de talán az Útvesztőt,mert elég gyors vagyok és viszonylag sokan kiszabadultak.
    15. Most már olvastam a harmadik kötetet és már úgy gondolom nem,de ha esetleg lenne egy olyan könyv amiben az ő indokaikat is rendesen elmagyarázzák vagy egy előzmény könyv akkor talán megérteném,de azonosulni már nem tudok velük.

    VálaszTörlés