2015. január 4., vasárnap

15 információ a Tűzpróba filmről

Az Útvesztő DVD-s audiokommentárjából szedte össze az egyik külföldi oldal ezt a 15 információt a 2. filmről.
Nagyon izgi, viszont spoileres, így csak óvatosan az olvasással!

  1. A Crankek remélhetőleg nagyon ijesztőek lesznek.
  2. Végigkövethetjük majd a fabábú útját - amelyet Chuck készített Az Útvesztőben -, úgy, hogy mindig más karakternél lesz a másik két filmben.
  3. Meg akarják mutatni a későbbi filmekben Thomas lobbanékony/impulzív személyiségét.
  4. Lehetőséget kapnak arra, hogy átformálják Teresa személyiségét, ezért volt olyan rejtélyes az első filmben.
  5. Nem követik a filmes szerelmi háromszöget, de valamelyest elmennek afelé.
  6. A Tűzpróbát nagyon masszívra tervezik, kétszer vagy háromszor nagyobbra, mint Az Útvesztő volt.
  7. Sokkal mélyebb és természetesebb lesz, mint az előde és már egyeztettek Jamessel a változásokról.
  8. Abban a jelenetben, amikor a tisztársaknak választaniuk kellett, hogy Gally-val maradnak, vagy Thomassal mennek, akkor Gally-val maradtak többen és vicces lenne valamikor a jövőben Thomassal tartanának többen.
  9. Az olyan karaktereket, mint Minho, Newt, Aris (stb.) meg akarták tartani főkarakternek, nem csak mellékkarakternek Thomas mellett.
  10. Rengeteg valódi helyszín lesz a Tűzpróbában is.
  11. A Crankek jelenetei az első filmben nem a részei annak, amit a Tűzpróbára terveztek velük [külső adottságokat tekintve].
  12. Még több Ava Paige várható a második és a harmadik filmben.
  13. Gally túlélte az első filmet és ez nagyon fontos lesz később.
  14. Az Útvesztő könyv vége benne lesz a Tűzpróba elején.
  15. Chuck halála - hogy "vér tapad a kezéhez" - hatással lesz Thomas cselekedeteire a következő két filmben.

Forrás: [x]

8 megjegyzés:

  1. Jaj ennek nagyon örülök,hogy Gally túlélte,én igazán kedveltem a karakterét és a színészt is! :) Mikor olvastam a Tűzpróbát sokszor gondoltam rá,hogy mennyire hiányzik ( mondjuk Alby is - Chuck is de őt láttuk meghalni) és vártam hátha megjelenik a könyvben :) Kíváncsi vagyok,vajon miként alakul sora a Tűzpróba filmben :) Így még izgalmasabb lesz :)

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁÁÁÁ
    Chuck fabábúja olyan lesz mint Kili rúnaköve a Hobbitban?😍😍
    Már imádom a másik két filmeet!☺☺
    Amúgy én sajnálom, hogy felfedték hogy Gally életben maradt, eredetileg a harmadik könyvben derült ki, és iszonyatosan jó rész mikor rájönnek.☺
    Kíváncsi vagyok, hogy oldják meg a főkarakteres kérdést, a könyvben ugye szétválnak két "csapatra".
    Éés Chancellor Ava Paige, ezaaaaz!!!!😃

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a spoilert a 3. könyvvel kapcsolatban :/ tök jó, hogy semmi !SPOILER VESZÉLY! feliratot nem tettél ki elé, de tényleg köszi, megspóroltál nekem egy rakás idöt, mer így már nem kell elolvasnom ha megjelenik magyarul, hiszen így már nincs sok értelme elolvasni, ha valaki pont az egyik legjobb részt szúrja el neked.. Köszi, You made my day =[

      Törlés
    2. Mire érted pontosan a spoilert? Melyik részre?
      A bejegyzés ugyanis egy hatalmas nagy, piros spoiler alerttel kezd, ami azt jelzi, hogy itt valószínűleg spoiler fog következni.

      Törlés
    3. Jaj nem neked szántam Cassie hanem az elôttem válaszolónak azzal kapcsolatban hogy a 3. könyvben jönnek rá hogy Gally életben van. Sajnálom, nem akartam senkit megbántani, csak utálom ha belefutok egy spoilerbe, holott lehet tényleg nem is jogosan panaszkodok hiszen the kiírtad a cikk elejére a jelzést, csak nem gondoltam hogy a death cure-el kapcsolatban is várható spoiler hiszen a scorch trials filmrôl szól a cikk.

      Törlés
    4. Szerintem ő sem akart rosszat a hozzászólásával és véleményen szerint olyan nagy spoilert nem lőtt le. :)
      Azt gondolom, hogy azért mégiscsak érdemes lenne majd a 3. részt elolvasni, mert úgy érzem, hogy ennél sokkal nagyobb csavarok várnak ránk. ;)

      Törlés
  3. Anna/Cassie! El kell olvasnotok a 3. Részt így nem lesz Spoileres ;) amugy hogy bírjátok ki a 3. Rész nélkül? ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehezen. :D
      Az biztos, hogy már nagyon várjuk a 3. rész magyar megjelenését tavasszal. *.*

      Törlés