2015. január 9., péntek

Twitter hírek #10


Két apró hírrel jöttem hozzátok. Vagyis mindkettő nagyon fontos, de majd csak később lesznek azok. Na jó, elég volt a rejtélyeskedésből, nézzük miről van szó.

Az egyik hír egy olyan információ, ami (szerintem) csak a nagyon hardcore Az Útvesztő rajongókat érdekli, de mivel nekem nagyon fontos és úgy vettem észre, hogy az oldalon sok embert szintén érdekel ez a bizonyos személy, akivel kapcsolatos a hír, így elhoztam nektek.
A hír pedig a következő tweetekből "derült ki".
Newt Tommy-nak fogja hívni Thomast a Tűzpróbában?
Wes: Talán. 

Mit értesz az alatt, hogy "talán"?
Wes: Talán úgy kellett volna mondanom, hogy "taaaláááán". *kacsintós fej*


OMG, csak nem megérjük végre azt, ami az első filmből kimaradt és Newt végre Tommy-nak fogja szólítani Thomast?! Csak nem? *.*


A másik hír teljesen más téma, ennek a lényege, hogy idén is elindult a szokásos éves MTV Movie Brawl, amely során majd kiderül, hogy melyik filmet várják a legjobban a rajongók az évben. Egy filmet jelölni a versenyen úgy lehet, hogy twitteren használni kell a #MTVMovieBrawl hashtaget, majd leírni, hogy melyik filmet várod a legjobban (természetesen az angolul). Pl. #TheScorchTrials
Több figyelmet azért nem szentelnék ennek a dolognak, mert szerintem az, hogy a Tűzpróba bekerül-e a 32-es válogatóba az egyrészt főleg nem rajtunk múlik, hanem az amerikai/külföldi rajongókon, másrészt meg szerintem ez egyértelmű. :)
De aki gondolja, jelölje nyugodtan a Tűzpróbát, én is mindjárt írok pár tweetet.
Ha valakinek kérdése van a dologgal kapcsolatban, írjon hozzászólást. :)
Természetesen a verseny további alakulásáról folyamatosan hozni fogom a információkat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése