2014. szeptember 25., csütörtök

1 percesek a színészekkel


Rövid, 1 percesnek sem mondható interjúk a színészekkel.


Amikor először olvastam a könyvet, tetszett a történet. Thomast játszom, ő a közönség "szeme". Eddig a rajongók nagyon pozitívak.

Nekem, mint ázsiai.színésznek fontos volt ez a szerep, mert nem átlagos szerep, mint a számítógépes 'geek', stb. Minho nagyon menő karakter. Úgy érzem jó filmet hoztunk össze a rajongóknak.


Tersát játszom, ő az egyetlen lány. A filmben nincs szerelmi háromszög és a fiúk sem akarják megölni egymást. Ez a küzdésről szól.


Newt a helyettes, van hatalma és az emberek tisztelik. Emellett rendes srác, mindenkivel kijön. Remek és tehetséges színészek vannak a filmben.


A többit az ugrás után tekinthetitek meg.

Néhány ismerősömnek vannak tinédzser gyerekei és azt mondták nekem, hogy ha nem játszom Az Útvesztőben, akkor többé nem állnak velem szóba. Gyönyörű történet, gyönyörűek a színészeink, Wes Ball pedig egy herceg. Ő egy hihetetlenül tehetséges rendező.


Winson a Nyesők Elöljárója. Amikor olvastam a forgatókönyvet, már akkor tetszett. Nagyon jó a történet és a karakterek is igaziak. Wes a legjobb fej, akivel együtt dolgoztam. Vicces és figyel a színészekre.


Ben a filmben Futár és már az elején vele reprezentálják a szabályok fontosságát és a veszélyt, ami az Útvesztőben rejlik. Minden meg volt építve nekünk, nem kellett semmit elképzelnünk. Szerintem a rajongók 100%-osan elégedettek lesznek.


Serpenyő vagyok, aki főz a Tisztársakra. Szerintem azért olyan sikeres ez a történet, mert mindenki tud kivel azonosulni.


A rajongók elképesztőek. A film forgatása után olvastam a könyvet és egyből megértettem, hogy miért lesz olyan nagy dolog a film. Hiányoztak a srácok, nem fogunk kezet, hanem ölelkezünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése