2014. szeptember 24., szerda

Chris Sheffield interjú (2014 szept.)


Csak úgy jönnek egymás után folyamatosan az újabbnál-újabb interjúk és jelenleg már nem csak a főszereplőkkel készítenek, hanem a mellékszereplőkkel is. Nemrég akadtam rá erre a Chris Sheffield (Ben) interjúra, melyben a filmről, és karakteréről kérdezik.


Hogy kaptad meg Ben szerepét?
Engem válogattak be utolsónak a filmbe. Wes Ball és a producerek akkor már Louisianaban voltak a film előkészületei miatt, így velük a forgatás előtt nem is találkoztam. Szerencsés vagyok és köszönettel tartozom azért, amiért ilyen jó kapcsolatom van a casting rendezővel, Denise Chamiannal, aki belevitt ebbe a munkába. Kedvelem őt. Elmentem, aztán visszahívtak, és készítettek egy kazettát Wesnek és a producereknek, és néhány nappal később tudtam meg, hogy megkaptam a munkát és indultam is Louisianaba. Nagyon tisztán emlékszem a saját szereplőválogatásomra. Ez egy keverék-jelenet volt az üldözés/átváltozás/kitoloncolás keveréke, és emlékszem, hogy akkor Chuckot képzeltem magam elé, aki aggódik értem a kitoloncolás miatt... és ennek nagy hatása volt rám.

Olvastad a könyvet a meghallgatás előtt?
Nem olvastam a könyvet a forgatás előtt, hiszen a szereplőválogatásra is előző nap kaptam időpontot, így már nem volt alkalmam előtte elolvasni. Mindenesetre keresgéltem, és elmentem a könyvesboltba megvenni a könyvet, aztán olvasni kezdtem azelőtt, hogy részese lettem volna az egésznek. Még mindig alig hiszem el, hogy lehetőséget kaptam arra, hogy egy olyan ösztönös karaktert keltsek életre, akit az olvasók már ismernek és remélhetőleg szeretnek is. Hálás vagyok érte.

A rendező, Wes Ball azt nyilatkozta, hogy a forgatás ideje alatt változott egy kicsit egyes tisztársak háttértörténete. Ben múltjából milyen dolgokról volt szó?
Mint színésznek azért volt számomra érdekes ez a szerep, mert mikor a tisztásra érkezik egy karakter, akkor semmire sem emlékszik, és a nevét is csak később kapja vissza. Csakis annyit tudunk róluk, amennyit őt maguk tapasztaltak a Tisztáson, és mint futárként az útvesztőben. Csak ők vannak egymásnak. Emlékszem arra, mikor Wes arról beszélt Ki Hongnak (Minho) és nekem, hogy milyen igaz barátság és bajtársi kapcsolat van Minho és Ben között, mivel együtt Futárok az útvesztőben, aminek igen nagy hatása lesz akkor, mikor elérkezik a száműzetés ideje. Ez az igaz barátság alakult ki köztünk mindenkivel a forgatás ideje alatt.

A könyvben Ben Építő volt, míg a filmben Futár lett belőle. Megmagyarázták neked, hogy ez miért történt így? Szerinted ez változtatott valamit a karakteren?
Igen, szerintem változtatott egy kicsit a szerepen, főleg a történeten. A filmben Ben gyakorlatilag azt szimbolizálja, hogy milyen veszélyes, kiszámíthatatlan és sötét dolgok történhetnek bárkivel a Tisztáson. Hogy ez jobban átjöjjön a nézőknek, Ben Futár lett. A Futárok a legerősebb, leggyorsabb egyének a Tisztáson, és hogy Ben is Futár lett és, hogy látjuk mi történik vele, így még erőteljesebbé válik az egész. Emellett ez segít Thomasnak, hogy végül betölthesse az űrt, amit Ben száműzetése miatt hagyott maga után. Emellett szerettem azt a sok futást és akció jelenetet, amit Dylannel kellett végigcsinálnom. Jól szórakoztunk.

Sok vicces történetet lehetett hallani a forgatásról, hogy mindenki milyen közeli kapcsolatba került egymással. Mindenkihez sikerült közel kerülnöd? Van kedvenc sztorid, amit megosztanál velünk?
Őszintén, hazugság nélkül, mi mindannyian barátok vagyunk, nem is... inkább egy család egy életre. Mindig elmondom, hogy milyen szerencsés vagyok, hogy ilyen tehetséges színészekkel ismerkedhettem meg, de azért is szerencsés vagyok, hogy mint embereket magukat is megismerhettem őket. Örök életre szóló kötelék alakult ki köztünk. A két kedvenc pillanatom, mikor találkoztam velük és mikor el kellett mennem tőlük. Én érkeztem meg utoljára a hotelbe, és akkor már mindannyian a hotel lobbijában ültek. Nem tudták, hogy a forgatásra jöttem, így odamentem hozzájuk, természetesen zavarban voltam, és elmondtam, hogy Chris vagyok és én játszom Bent. Mindannyian odafutottak hozzám és megöleltek. Aztán ott volt a másik eset. Egy egész éjszakás forgatás után reggel 6:30-kor végeztünk és értünk vissza a hotelbe, és mindannyian fent maradtak még velem 7:30-ig, amíg megérkezett a kocsi, hogy kivigyen a reptérre. Ahogy elhajtott a kocsi mindannyian utánam kiabáltak és integettek. Meg van videóként is, és ez a legjobb elköszönés az egész világon.

Szerinted miért lesznek a rajongók elégedettek Az Útvesztő filmmel?
A rajongók elégedettek lesznek a filmmel, és ennek csakis Wes Ball az oka. Ő volt az, aki ezt a filmet sikeresen összehozta ebben a formában. A szenvedélye, a képességei, a kedvessége, a gyermeki lelkesedése és a képzelőereje elképzelhetetlenül fogta össze a filmet. Együtt dolgozni vele, a szereplőgárdával és a stábbal egy álom volt számomra, és az a sok kemény munka és szenvedély mind meg fog látszani a filmen. Emellett James Dashner is támogatott minket, kedvelem őt. Alig várom, hogy minden rajongó láthassa a filmet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése