2014. szeptember 21., vasárnap

Interjúk a turnéról V.


Még mindig találok interjúkat a promóciós turnéról.



Az Útvesztőnek hasonló a koncepciója a sci-fi és a YA filmekhez. Megjelenik egy ember és mindent megváltoztat. Szerintetek mi az, ami megfogja az embereket az ilyen történetekben és miért nem unjuk meg őket?
Dylan: Mikor kicsi voltam már akkor imádtam az ilyen történeteket. A Marvell filmek, meg amikor a Pókember kijött. Ezek időtlenek és kortalanok, mindig működnek. 
Will: Talán azért tudunk velük azonosulni, mert ezek is teljesen átlagos gyerekek, akik különleges helyzetbe kerülnek. Dylan karaktere egy jobb jövőt képvisel és az emberiséget. Az Útvesztő világa sokkal inkább tűnik valóságosnak, mert itt nem kerülsz bele egyből ebbe a disztópikus világba, hanem bezárnak.

Egyértelműen rengeteg sorozathoz, filmhez és könyvhöz hasonlít a film. Melyik volt az - ha volt - amelyikből ti inspirációt vettetek a karaktereitekhez?
Dylan: Nekem a történet elég inspirációt nyújtott. Eredeti és ami a legjobb benne, hogy kiveszi ezt a szuperhős dolgot és emberivé teszi a karaktereket. Ezek a gyerekek hozzák vissza a reményt. Nekem csak a könyv kellett és a forgatókönyv.
Will: Szerintem ami a legkülönlegesebb a filmben, hogy itt megjelenik a testvériesség. A bajtársiasság. Mindig is 'Lost Boy' /Pán Péter/ akartam lenni.

Az ugrás után megnézhettek egy interjút Wessel és a "csodálatos" MTV-s interjút Ki Honggal. Thomassal és Dylannel.




Kérdező: Szia Wes. Ez az első filmed és hatalmas film.
Wes: Az lenne?
Kérdező: Hogyan kaptad meg a munkát?
Wes: Van egy rövid filmem a Ruin, ami felkerült az internetre és ez juttatott a stúdióba. Ott odaadták ezt a könyvet, hogy olvassam el és mondjam majd el, hogy mit hoznék ki belőle. Hazavittem, elolvastam, rengeteg ötletet adott, így visszamentem és elmondtam ezeket. Gondolom tetszett nekik, mert megkaptam a munkát. 
Kérdező: Milyen volt a kapcsolatod az íróval?
Wes: Remek, James Dashner mindenben támogatott. Viszont vannak olyan dolgok, amik nem működnek a filmen. Hamar kapcsolatba léptem vele, hogy egyeztessünk. 
Kérdező: Már korábban vizuális effektekkel dolgoztál. Hogyan segített ez az Útvesztő megalkotásában?
Wes: Sok emberrel együtt dolgoztam a filmen, közös munka volt. Nagyon jó volt életre kelteni ezt a világot. 
Kérdező: Úgy tűnik rengeteg CGI van a filmben, pedig valójában nem így van.
Wes: Igen, min vizuális effektekkel dolgozónak az az első szabályunk, hogy kell lennie valami igazinak is, amivel a színészek dolgozhatnak. Kreálhatsz szép képeket, de ha ez nem látszik meg a színészeken, akkor nem fog működni. 
Kérdező: Mit tudnál elmondani a rajongóknak?
Wes: A 2. részt négy héten belül elkezdjük forgatni Új-Mexikóban. Már megvannak az embereink én is kiköltözöm már holnap. A forgatókönyv részei is készen állnak, ott vesszük fel a fonalat, ahol abbahagytuk az első filmnél. Nagyobb film lesz, mint Az Útvesztő, mélyebb. Fel kell nőnünk hozzá.


Ezt az interjút vártam annyira?
És én még azt hittem nagy naivan, hogy az MTV egy értelmes interjút hozott össze a kedvenceimmel. Sajnos tévedtem. Ki Hong, Thomas és Dylan a Tisztáson használt szavakat magyarázzák meg a videóban.


Get More: Music News

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése