2014. szeptember 17., szerda

Új featurette videó

Még az utolsó percekben is adnak ki anyagokat a filmből, így most egy BTS videót. Nem sok újdonság van benne, de azért hoztam a fordítását.



Wes: Megütöttem a főnyereményt ezekkel a srácokkal. 
Lee Stollman (producer): Dylan O'Brien a főszereplőnk. Kaya Scodelario játssza Teresát. 
Dylan: Furcsa, mert eddig csak fiúk voltak. 
Kaya: Ő a katalizátor, amiért minden megváltozik. 
Lee Stollman (producer): Ott van nekünk Gally, akit Will Poulter játszik, ő a film antagonistája. 
A FUTÁROK
Dylan: A meghallgatáson soha nem kellett futnunk, semmi fizikai megerőltetés nem volt, minden a színészkedésről szólt. 
Will: A karakterek, a dialógusok és a sztori dinamikus.
James: Szürreális és elképesztő látni, hogy ezek a színészek milyen elhivatottak azzal a történettel kapcsolatban, amit én írtam. 
Wyck: Jó színészeket akartunk, majd őket egybe hívtuk és elvittük őket egy túlélő túrára. 
Will: Tüzet csiholtunk, ágyakat építettünk, harcolni tanultunk. Mindanyiunknak jó tapasztalat volt.
Kaya: Az életben nincsenek bátyáim, most kaptam 10-et is.
Wes: Az az álmom, hogy 10 év múlva visszanézünk ás látjuk ezeket a sztárokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése