2014. szeptember 18., csütörtök

Interjúk a turnéról III.

Szóljatok, ha unjátok az interjúkat és a fordítást és leállok a videók szállításával. :D
Addig is hoztam nektek még több interjút a színészekkel.



Mikor érzitek magatokat Zöldfülnek, vagy Bököttnek?
Dylan: Az összes meghallgatásomon.
A filmben van a Futárok Kódexe, aminek 3 fontos pontja van. A ti életetekhez van ilyen útmutató?
Dylan: Soha ne állj meg. :D (Never stop running)
Will: Nekem az, hogy ne ess el egy meghallgatáson, de ez sajnos nem sikerült. :D
Nem ismertem eddig a szót, hogy 'bromance', de hallottam, hogy azt mondtad egyszer Dylan, hogy Will volt a "fiúd" a forgatáson.
Dylan: Ilyet mondtam? Óh, tényleg.
Will: Kezd kicsit meleg lenni a teremben. :D
Dylan: Ez tök kínosan jön ki az ilyen interjúknál.
Will: Olyan fiús barátok voltunk.
Voltak csínyek a forgatáson?
Dylan: Volt egy eset, amikor vízipisztoly-csatáztunk.  




Az interjú fordítása és még egy interjú Willel, Kaával és Dylannel az ugrás után olvasható.

Ez az első ilyen interjútok így együtt. Izgultok? *kínos csend*
Ki Hong: Idegesen vagyunk.
Volt egy hatalmas party-buszotok. Tudtom erről mesélni? Jártatok együtt el?
Kaya: Én találtam meg, mert a fiúk semmit nem csináltak. :D  
Volt-e Zöldfül vagy Bökött momentum az életetekben?
Ki Hong: Mind azok voltunk egyszer Hollywoodban.
Kaya: Volt egy olyan eset, amikor a medencében csináltunk képeket és hátraestem a székkel.
Van egy videód a fiúkról, ahogyan párnacsatáznak. Láthatjuk ezt valaha?
Kaya: Még nem adtam el, várom, hogy ki ad érte többet. :D
Thomas: Tessék? Én erre nem emlékszem.
Kaya: Pedig ott voltál. 
Thomas: Nem emlékszem akkor sem. :D Még az is lehet, hogy meztelen voltam.
Kaya: Nyugi, nem adom ki.
A karaktereitek tudósokról lettek elnevezve. El tudjátok mondani, hogy kiről?
Ki Hong: Az enyém egy jövőbeli tudósról, aki feltalálja a rák ellenszerét. 
A te karaktered a tökéletes testűnek van leírva.
Ki Hong: Tényleg? Biztos. Jelentsen bármit is a tökéletes. 
Melyik szóval írnátok le a forgatási élményeiteket?
Kaya: Party-busz.
Thomas: Csodálatos.
Ki Hong: Fantasztikus.



Facebook vagy Twitter? Mindannyian: Twitter.
Akciófilm vagy Vígjáték? Dylan Akció-vígjáték. Will: Vígjáték-akció.
Üveg vagy műanyag? Will és Kaya: Üveg. Dylan: Műanyag.
A forgalmas út vagy a kihalt? Will és Kaya: Kihalt út. Dylan: A forgalmas.
Az első vagy az utolsó alkalom? Will és Dylan: Az első alkalom.
Sorozatok vagy filmek? Kaya: Sorozatok. Will: TV Movies. :D
Útvesztő futó vagy ugró? Will: Útvesztő pulóver. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése