2014. szeptember 24., szerda

Új könyv érkezik a sorozatba!



James Dashner már tegnap elhintette twitteren, hogy ma egy nagy bejelentésre számíthatunk tőle és ez meg is érkezett. A jó hír pedig az, hogy Az Útvesztő írója úgy döntött, hogy még egy könyvet ír a sorozathoz. James twitteren csupán annyit írt, hogy "Végre megírom azt a könyvet, amit már 10 éve tervezgetek." A hírről az MTV adott bővebb információt.
Cikkükben kifejtik, hogy James Dashner 2016-ra egy újabb előzmény könyvvel készül a rajongóknak ennek a címe pedig 'The Fever Code' lesz. A könyv azt fogja megmutatni, hogy hogyan épült meg az Útvesztő és hogyan kerültek oda a Tisztársak. Főleg, hogy Thomas, Teresa és a többi Tisztárs nem önként ugrott a Dobozba és felejtette el az emlékeit... vagy mégis?

Az Útvesztő sorozat írója így nyilatkozott:

"Már a kezdetektől írni akartam egy előzménytörténetet Thomasnak, Teresának, Newtnak, Albynak, Minhonak és az összes Tisztársnak, mindegyiknek akik megélik azt, amikor Thomas megérkezik a Tisztásra. Rengeteg dolog el volt hintve az eddigi könyvekben és remek dolog volna ezekbe mélyebben belemenni. Éveken át a rajongók bőségesen és lelkesen a tudtomra adták, hogy ezt akarják és most itt a tökéletes idő arra, hogy elmondjuk az olvasóknak, hogyan épült fel az Útvesztő."


Megj.: Kár, hogy ez a hír minket egyenlőre nem igazán érint, ugyanis hazánkban még csak a 2. rész a Scorch Trials (Tűzpróba) fog megjelenni szeptember 29-én. Mikor jutunk el a The Fever Code-ig...? Talán soha se.


Forrás: [x]

4 megjegyzés:

  1. Szerintem meg nincs okunk panaszra.
    Felkapták a sorozatot és igen, heteken belül itt a Tűzpróba, tavaszra ígérték a Halálos Gyógymódot, jól rémlik? Jövő ősszel jön az új filmváltozat is. Közben pedig még sok minden adódhat, és ha szépen fogynak a 2. és 3. rész könyvváltozatai és világsiker lesz a sorozatból (arra tart a dolog), akkor csak meglesznek azok az előzménytörténetek is. Ha jól rémlik, a Kill Order is ilyen, nem? De tény, a 2016 még nagyon messze van. De egyszer minden eljön :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, az apró betűs rész nem panasz akart lenni (nem annyira) inkább csak fáradt beletörődés. :D
      Igen, a Tűzpróba már nagyon közel van (szinte érzem a lapok illatát :DD) és a The Death Cure is belátható időn belül van tavasszal, na de a The Fever Code? Mire James megírja az 2016, arra még plusz egy évet minimum rá kell számolni a fordítás miatt, szóval nálunk ha minden jól alakul és villámsebességgel fordítanak az illetékesek, akkor is csak 2017-ben érkezik a The Fever Code.
      És ugye akkor még az is ott van, hogy nem biztos, hogy ezt fordítanák le elsőnek, mert a The Kill Order hamarabb megjelent. Viszont bevallom őszintén, hogy a The Fever Code engem valahogyan jobban érdekel és szerintem ezzel nagyon sokan vagyunk így. Szóval ha választani kell majd, hogy melyiket fordítsák le előbb a The Kill Ordert vagy a The Fever Code-ot hát én tuti az utóbbit fogom mondani. (Newt, Minho és Alby múltja?! Ide vele, most azonnal!!!)

      Persze igazad van, mert valóban nincs okunk panaszra. A film jól nyitott, lesz 2. filmünk és könyvünk is. Innen már csak sikeresebb lehet a széria és ezért nagyon szurkolok. :))

      De akkor is messze van még az a The Fever Code, pedig ez engem nagyon, de nagyon érdekelne... :)

      Törlés
  2. Hú, hogy tudtam elsiklani efelett a cikk felett?! Ez nagyon jó hír. Bár személyszerint én a the kill ordert választanám először fordításba, mert nagyon érdekel engem, hogy alakult ki ez a globális fertőzés. Ilyenkor vagyok csak irigy igazán az amerikai rajongótársainkra, akik már évekkel ezelőtt elolvashatták az egész trilógiát, és a kill order is rég fenn csücsül a polcukon :(
    Kár hogy Collins így megmakacsolta magát, és kijelentette hogy nem fog írni több THG könyvet, mert sztem abból is lehetne kb ennyi előzmény könyvet kiötleni ;(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én inkább olvasnám a The Fever Code-ot. :)

      S.C.-é meg minden tiszteletem ezért. Nem szeretem azokat az írókat, akik csak azért írnak, hogy minél több pénzt lehúzzanak a rajongóikról (lásd: Cassandra Clare).
      Ha ő úgy érzi, hogy már mindent elmondott, amit akart, akkor jól teszi, hogy nem ír többet. Minden tiszteletem az övé, igazi író példakép. :)

      Törlés