2014. szeptember 27., szombat

Első casting hír a Tűzpróba filmhez!


Hűha, elképesztően jó hírt hoztam nektek így reggel!
Ahogyan ez várható volt Az Útvesztő folytatásának a Tűzpróbának a rendkívül korai berendelése után lassan elkezdtek szivárogni a hírek a 2. részről. Ezeket összeszedtem nektek egy posztban és ezt délután teszem ki az oldalra.
Most viszont egy casting hírrel érkeztem hozzátok. 


Tegnap este a hollywoodreporter.com webes oldal osztotta meg a nagyérdeművel, hogy az első karakter, aki megformálóra talált az Janson alias a Rat-Man. Őt pedig a Trónok Harcából már jól ismert Aidan Gillen fogja alakítani a filmben. 

Kedvenc rendezőnk osztotta meg velünk az örömhírt twitteren.


Hát srácok én szóhoz sem jutok. Szeretem a Trónok Harcát és nagyon örülök ennek a casting hírnek. Aidan Gillen remek színész és biztos vagyok abban, hogy ezt a szerepet is fantasztikusan el fogja játszani. 

Viszont a nagy öröm közepette arra is szeretném felhívni a figyelmeteket, hogy én és a nővérem (és persze még sokan mások) még nem olvastuk a Tűzpróbát. 

Ezt azért tartottam fontosnak megjegyezni, hogy a hozzászólásokban, esetleg üzenetekben ne írjatok semmilyen spoileres megjegyzést a casting hírre reagálva, ha egy mód van rá. Egy az, hogy mivel egy hozzászólás sem kerül ki az oldalra az én vagy a nővérem jóváhagyása nélkül, az ilyen jellegű - vagyis  a spoileres - megjegyzések úgyis törlésre kerülnek, a másik meg az, hogy ha ilyet fogok olvasni és idő előtt valaki még csak véletlenül is ellő számomra egy fontos eseményt a 2. könyvből... hát akkor kicsit szomorú leszek. Ezt ugye nem akarjátok? :)

Egy szó mint száz, ha lehetséges próbáljátok meg úgy kifejezni a véleményeteket a castingról és esetleg a karakterről magáról, hogy abban ne legyen még a legkisebb spoiler sem. 

Természetesen ez a fenntartás csak addig lesz hatályos, amíg meg nem jelenik a Tűzpróba könyv. Ez jelenleg az Alexandra Könyváruház honlapja szerint október 8

Előre is köszönjük, hogy ezt megértitek.


Ui.: El sem hiszem, hogy Aidan Gillennek nyitottam egy címkét az oldalon... *.*


Forrás: [x]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése