2014. szeptember 24., szerda

'Q&A' a színészekkel és Jamessel New Yorkban

Emlékeztek még erre a bejegyzésre? Nos, most felkerült az internetre a HD minőségű felvétel a 'Q&A' panelről. Ezt nagyjából le is fordítottam, amit szokásosan a videó alatt, az ugrás után olvashattok el.
Elég rossz lehetett a hangosítás,mert szegény színészek nem hallották magukat és ezen persze az sem segített, hogy a közönség folyton bekiabált és sikongatott, amikor Dylan beszélt vagy valaki kiejtette a száján a 'Teen Wolf' kifejezést. Nem tudom miféle lánynépséget szedtek össze erre a panelre, de kicsit visszafoghatták volna magukat és akkor talán hallhatták is volna azt, amit a színészek vagy James mond... persze tudom... nehéz kontrollálni magunkat, ha a kedvencünkkel vagyunk egy légtérben.



Milyen filmek vagy sorozatok inspirálták Az Útvesztőt?
James: Kiskoromban láttam A Ragyogás filmet - nem tudom a szüleim miért engedték, hogy megnézzem - és ebben van egy jelenet, amikor a főszereplő a fiát üldözi egy útvesztőben. Ez a kép örökre velem maradt és beleégett az agyamba. Még A Legyek Urát és a Lostot mondanám.

És ezt mind egybegyúrtad, hogyan sikerült ez? Minden az útvesztővel kezdődött?
James: Először az útvesztő alakult ki a fejemben, aztán jött néhány karakter.

És végül Dylan... *közönség sikongatni kezd* Arra lennék kíváncsi, hogy olvastátok-e James könyvét a forgatás előtt?
Dylan: Fontosnak tartottam, hogy elolvassam a könyvet, de mindössze 4 napom volt rá és nem vagyok egy gyors olvasó. Nem volt időm befejezni, mert forgatni kezdtünk, így csak utána értem a végére. Tudom, most mindenki csalódott lett, de legalább őszinte vagyok.

Mi az, ami megfogott Az Útvesztőben, ami miatt meg akartad ezt csinálni?
Dylan: A legfontosabb az volt, hogy akkor ráértem. :D Pont az a 8 hetem volt a Teen Wolfig. Ideális helyzet volt, de ugyanakkor őszintén megszerettem a karaktert is és el akartam játszani.

Wes nagyon vizuális ember. Láttam a kis filmjét a Ruint és az fantasztikus. Arra lennék kíváncsi, hogy Wes ötletében mi fogta meg a készítőket?
Dylan: Amikor először találkoztam vele 3 óráig körbe vezetett és megmutatta, hogy miket gondolt ki. Nagyon okos és felkészült ember.
Jacob: Nagyon energikus...*közönség sikongatni kezd*...minden nap nagyon lelkes volt a forgatáson.
James: Elképesztően vizuális. Amikor körbevezetett a helyszínen már meg volt a fejében az összes jelenet. Olyan volt, mintha csak a fejemből ugrott volna elő. A kezdetektől tudtam, hogy ő a megfelelő.

[megnéznek egy jelenetet a filmből]

Ezután a felkészülésről beszélnek, hogy fizikailag fel kellett-e készülniük a szerepre. A válasz a szokásos.

Thomas tőled kérdeznék... Newt már egy jó ideje a Tisztáson van. *közönség megint kikel magából* Az lenne a kérdésem, hogy volt-e valamilyen megelőző felkészítés a forgatás előtt?
Thomas: Newtnak nem, őt elküldték a földre dolgozni. :D *a közönség még mindig nem tért magához, na nem mintha nem ilyen lennék, ha Thomas velem egy teremben lenne...*
James: Hé. srácok, tudják, hogy szeretitek őket. Sokkal jobban szórakoznátok, ha hallanátok is azt, amit mondanak. Én vagyok az apja ennek a csapatnak. :D
Thomas: A filmforgatás előtt volt egy két hetes "táborunk", ahol megismerkedtünk a Tisztással és az ott élő veszélyes pókokkal és kígyókkal. De másrészről olyan volt, mint egy csapatépítő tréning, amit utálok. :D És úgy adták el nekünk, mintha ez egy menő dolog lenne. :DD De végül is jól sült el, mert mind jól kijöttünk egymással és megismertük a másikat.

Ezután Dylan arról beszél, hogy mennyire megszerették egymást a forgatáson. Semmi olyat nem mond, amit eddig ne hallottunk volna. Majd Kaya arról mesél - soha nem találjátok ki -, hogy milyen érzés volt az egyedüli lánynak lenni a forgatáson, ezután pedig Teresáról.

Ha az egyik tagot a szereplőgárdából magatokkal vihetnétek, ki lenne az és miért?
Dylan: Én az egyik kecskét vinném el, mert olyan aranyosak voltak, ahogyan szaladtak vissza az anyjukhoz és néha elrontották a felvételeinket a hangjukkal. :DDD
James: Ezt ki kell írnotok twitterre srácok: Dylan szereti a kecskéket.
Jacob: Én Dylant vagy Minho-t vinném és velük kijutnék.

Ezután James arról mesél, hogy milyen érzés volt "kiadni a kezei közül" a könyvét. Az író semmi újdonságot nem mond.

Van olyan dolog a filmben, ami jobb, mint a könyvben?
James: Rengeteg ilyen van. :D Főleg a Siratók. (ezután az írási folyamatáról beszél)

[megnézik a 2. jelenetet a filmből]

Ezután a green-screen-es forgatásról beszélnek, majd Wesről és Chris pedig arról, hogy milyen érzés volt neki, utolsóként megérkeznie a helyszínre.

Chris az lenne a kérdésem hozzád, hogy hogyan tudtad eljátszani azt a komoly jelentet? Hogyan készültél fel rá?
Chris: Mint utolsó stáb-tag, nem tudtam mire számítsak, de bíztam Wesben, Jamesben és ezekben a srácokban. Minden nagyon valóságos volt. Már az első próbán fejbe vágtak egy bottal, én meg úgy voltam vele, hogy oké. :D Háromszor vettük fel Ben kitoloncolását, mert először túl gyorsan záródtak a falak.
A többi sci-fi filmben lézerek vannak meg hasonlók, itt meg botokkal lökik ki szegény Bent.
Chris: Fájt is, de nem fájt annyira, mint az, hogy láttam, hogy a barátaim, botokkal löknek ki. *közönség: awww*
James: Apró megjegyzés: az első vázlatokban nem volt benne Ben kitoloncolása.
[egy lány felkiabál, hogy "Tessék?!"]
James: Nyugi, a filmben benne van. Ez többet hozzáad a Tisztáshoz, a légkörhöz és a szabályok fontosságához.

James Wesről beszél és arról, hogy a rendező minden változtatásban kikérte a véleményét. A legfontosabb a Teresa és Thomas közötti telepátia volt, amit James nem sajnált, mert a telepátia a filmekben mindig gagyin jön ki. *Dylan és Kaya imitálni kezdik a telepátiát :D*

Jacobnak: volt-e olyan jelenet a filmben, ami a határaidat feszegette?
Jacob: Nekem nem volt ilyen, szerintem ezt a kérdést inkább Dylannek kellene feltenned.
Dylan a szokásos választ adja, amit már annyiszor. A következő kérdésnél Dylan nem figyel és észre sem veszi hogy neki tették fel a kérdést. Majd A Teen Wolf és Az Útvesztő közötti különbségekről beszél.

[rajongói kérdések]

Ha bent ragadnál Az Útvesztőben, kit szeretnél, hogy veled legyen: a Teen Wolfos cast, a Mets vagy a One Direction (?!)? 
Dylan (olyan nagyot nevet, hogy majdnem leesik a székről): A Mets-et, ők a hőseim.

Mi volt a legnagyobb különbség a film és a könyv között mindannyitoknak?
James: A telepátia dolog, a többi elég lényegtelen.
Dylan: Nekem Gally. A könyvben gonosz, a filmben pedig sokkal érthetőbb és racionálisabb.

Szerintetek miért olyan vonzó számunkra a poszt-apokaliptikus történetek?
James: Szerintem a tinédzserek és az idősebbek is néznek híradót és sokkal okosabbak, mint azt gondolnánk. Manapság számos helyen vannak olyan állapotok, mint az ilyen könyvekben. Szerintem ezek a könyvek jók arra, hogy elgondolkozzunk ezen és belegondoljunk, hogy mi hogyan reagálnánk ilyen helyzetben.

Melyik a kedvenc jelentetek?
Dylan: Nem merek sokat mondani, mert az egyik ilyen alakommal elszóltam magam. A film végén van egy érzelmes jelenet.

Ezután Jacobhoz érkezik egy kérdés, majd Kayához és ismét Jacobhoz. Egyik sem olyan fontos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése