2014. szeptember 6., szombat

Blake Cooper (Chuck) interjú


Ezt az interjút szerettem fordítani, mert végre nem Dylannel, Willel, Kayával, Jamessel vagy Wessel találtam egy interjút, ahol ugyanazokat a kérdéseket teszik fel nekik. Személy szerint nagyon sajnálom, hogy a film többi színészével alig van elvétve egy-két interjú. Így amikor valamilyen okból kifolyólag mégis találok egy interjút és abban nem az előbbi felsorolásban szereplőket kérdezik, mindig megörülök, hogy végre más színészekről - és így a többi karakterről - is pontosabb és részletesebb képet kapunk. 
Most egy Blake Cooper interjút hoztam el nektek. A cikk meglepően hosszú, ezért csak Az Útvesztővel kapcsolatos és a számomra érdekesnek tartott kérdéseket hoztam el nektek. (akit érdekel az egész interjú az forrásmegjelölésnél az "x"-re kattintva elolvashatja)

Ha tovább olvastok, megtudhatjátok, hogyan pontosan hogyan kapta meg Chuck szerepét Blake. :)



Kérdező: Mi a kedvenc filmed, ki a kedvenc zenészed és melyik a kedvenc sorozatod?
Blake: A kedvenc filmem valószínűleg A gyűrűk ura: A király visszatér. A kedvenc zenészeim: Paul McCartney, Freddie Mercury és a gitár oktatóm, Josh Martin a Little Tybee-ből. A kedvenc sorozatom jelenleg az ’Attack On Titan’.

Kérdező: Ki inspirál? Kik alkotják az álom castodat?
Blake: Tom Hanks inspirál, mert fantasztikus színész és olyan szerepek játszik el, amik valóságosak és remek üzenetük van. Gary Oldman is hihetetlen mert rengeteg szerepet képes eljátszani és ugyanolyan meggyőző hősként, mint gonoszként. Ami az álom castomat illeti; imádtam A gyűrűk ura stábját szóval örülnék, ha lenne lehetőségem együtt dolgozni Elijah Wooddal, Ian McKellannel, Viggo Mortensennel és Andy Serkisszel. Szintén szeretnék együtt játszani természetesen Tom Hanksszel és Gary Oldmannel is.

Kérdező: Nagyon izgatottan várjuk Az Útvesztőt! Mit tudsz nekünk elmondani a filmről és a karakteredről?
Blake: Nem hozhatok sokat nyilvánosságra a spoilerek miatt, de azt elmondhatom, hogy a film egy fantasztikus kaland. Chuckot játszom, aki az egyik legújabb Tisztárs. A karakterem szavahihető, hűséges és bátor személy. Sajnos a Lögybölőkhöz van beosztva, akik a Tisztás gondozói. Amikor Thomas a Tisztásra érkezik ők ketten hamar egymásra találnak és a fiú legjobb barátja lesz.

Kérdező: Milyen érzés volt együtt dolgozni Dylan O’Briennel,  Kaya Scodelario-val, Will Poulterrel és Thomas Brodie-Sangsterel?  Tettél szert barátokra a forgatáson?
Blake: Nálam idősebb színészekkel együtt dolgozni meglepően könnyen ment, mert mindenki nagyon kedves volt. Amint találkoztunk, egyből barátok lettünk. Mindenkivel könnyű volt együtt dolgozni és minden nap remek volt. Az egész cast olyan lett, mint egy család. Nem is alakulhatott volna jobban!

Kérdező: Hallottuk, hogy a twitteren keresztül kaptad meg Chuck szerepét! Honnan jött az ötlet?
Blake: Sokan kérdezik ezt tőlem és ez a dolog kicsit bonyolultabb annál, mint amilyennek tűnik. Az, hogy megkaptam Chuck szerepét ott kezdődött, hogy kaptam facebookon egy üzenetet egy Olivia nevű lánytól. Olivia szükségét érezte – hála az égnek -, hogy írjon nekem és elmondja, hogy a kedvenc könyvéből, Az útvesztőből, film készül. Ragaszkodott hozzá, hogy én vagyok a tökéletes Chuck. Anyukámmal arra döntöttünk, hogy elolvassuk a könyvet, majd mikor ezt megtettük én is úgy éreztem, mint Olivia. Ezért az anyukám megkérte az ügynökömet, hogy próbáljon meg elintézni nekem egy meghallgatást a szerepre. Amikor ez nem sikerült neki, twitteren írtam Wes Ballnak. Néhány rajongónak ez feltűnt és hamar „fan-cast” lettem és ők is írtak rólam Wesnek. Wes ezután felfigyelt ezekre az üzenetekre és adott egy „last minute” lehetőséget, hogy elküldjem neki a meghallgatásos kazettámat Atlantából.

Kérdező: Melyik volt a kedvenc részed a film forgatása alatt?

Blake: Nagyon sok remek jelenet volt, lehetetlen választani! Az egyik dolog, amit szerettem a forgatáson, hogy magam csinálhattam a kaszkadőrmutatványokat. Erről nem beszélhetek többet, mert az már spoileres lenne. Az étkezde is jó volt, az egyik legjobb! Az is jó volt, hogy ezzel a tehetséges stábbal dolgozhattam, különösképpen Wessel. Nagyon tetszett még, mikor találkozhattam James Dashnerrel és amikor a Tisztáson voltunk. 

Forrás: [x]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése