2014. szeptember 12., péntek

Dylan, Kaya, Thomas és Will interjút adnak egy rajzfilmfigurának


Nemrég találtam ezt a rövid interjút a youtube-on, és annyira aranyos az egész, hogy kénytelen voltam megosztani veletek. Dylan, Will, Thomas és Kaya egy rajzfilmfigurának adnak interjút, aki fura és egyben érdekes kérdésekkel bombázza őket. Nézzétek meg, nagyon megéri. :) A videó alatt érkezik a fordítás.



Sziasztok srácok, kicsit ideges vagyok, még sosem csináltam senkivel se interjút ezelőtt.
Dylan: Nyugi, csak légy magabiztos. Meg van hozzá a külsőd és a karizmád is.
Kaya: Igen, de nincs haja.
Dylan: Hát igen, ráférne egy kis haj.
Na, milyen? Hogy nézek ki?
Thomas: Igen, jól nézel ki.
Will: Menő. Jól nézel ki.
Tehát, srácok. interjúvolt már meg titeket ezelőtt egy rajzfilmfigura?
Dylan: Nem.
Kaya: Nem.
És mit gondoltok?
Dylan: Te vagy a legaranyosabb.
Milyen érzés valódi embernek lenni?
Dylan: Nem tudom, milyen érzés egy rajzfilmfigurának lenni?
Nagyon jó... A filmben a főszereplő emlékek nélkül tér magához egy ismeretlen helyen. Megesett veletek ilyen korábban?
Kaya: Igen, túl sokszor is.
Dylan: Ma reggel.
Ha egy a filmhez hasonló hatalmas útvesztőben találnátok magatokat, akkor mit vinnétek magatokkal, ami segíthetne a kijutásban?
Will: Egy jó futóruhát és ???
Thomas: Egy létrát.
Will: A létra jó ötlet. Miért nem építettünk egyet?
Thomas: Igen, miért nem?
Kaya: Én a kutyámat vinném, mert ő meg tudna védeni és esténként pedig használhatnám párnának.
Will: A létra jó lett volna, kampóval a végén.
Thomas: Nem nehéz építeni egyet.
Kaya: Kemény kutya, ő egy bulldog.
Will: Én vagyok az egyik Építő a filmben, simán megcsinálhattam volna.
Thomas: Miért nem építettünk létrát?
Will: Mondanotok kellett volna Gally-nak, hogy hagyja abba a nyavalygást, és inkább építsen egy létrát. Hogy tegye magát hasznossá.
Dylan: Én egy görkorcsolyát vinnék.
Melyik élő vagy holt ember lenne az, akivel szívesen rekednétek bent egy útvesztőben?
Will: Mike Tyson.
Thomas: Igen, Mike Thysonnal.
Kaya: Bruce Willis.
Dylan: Bruce Willis. Igen, ő jó egynek.
Mi ijeszt meg titeket annyira az életben, mint a filmben a Siratók?
Will: A legjobban magasságtól félek.
Thomas: A suliban a Simpsontól rettegtem. Olyan nagy kezei voltak. Ijesztő volt, ahogy tapsolt a nagy kezeivel és közben milyen arcot vágott.
Ha rajzfilmfigurák lennétek, mi lenne a szuperképességetek?
Will: Szupergyorsaság.
Thomas: A repülés.
Kaya: Én mindig azt szerettem volna megcsinálni, hogy megrajzolom az ajtót a kezemmel, benyitok rajta és máris ott vagyok benne.
Dylan: Szerintem minden animált figura legyőzhetetlen a maga módján. Össze lehet őket nyomni, zúzni és akár verni is,
Vagyis azt akarod, hogy mindig összezúzzanak és összeverjenek?
Dylan: Nem, nem...
Kaya: Így kell aztán felvidítani.
Engem gyakran összevernek.
Dylan: Ez most nagyon elszomorított.
Köszi srácok, hogy itt voltatok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése