2014. szeptember 23., kedd

Aml Ameen interjú (2014 szept.)


Pár nappal ezelőtt jelent meg ez az interjú Aml Ameen-al, a mi szeretett Alby-nkkal, akit természetesen Az Útvesztő filmről és a karakteréről (is) faggattak. Íme a kérdések és a válaszai!


Mit szeretsz leginkább a karakteredben?
Szeretem benne, hogy olyan vezető, aki szívvel és jóindulattal vezeti a többieket, hogy van egy sötét titka a múltból, ugyanis öngyilkos akart lenni az elején, mikor egyedül volt egy hónapig a Tisztáson, de aztán a többi tisztárs reményt adott számára, és a közösség szolgálatában találta meg az élete célját.

Miben hasonlítotok egymásra te és Alby?
Talán ő a leginkább olyan, mint én azok közül, akiket idáig játszottam. Imádom a családomat, fontos helyet foglalnak el a szívemben és nélkülük nem érezném magam teljes embernek. Ugyanígy érez Alby is.

Melyik karakterhez kötődsz leginkább a filmből személyiségét tekintve?
Alby-hoz. Szerencsés vagyok, hogy egy olyan valakit alakíthattam, aki ennyire közel áll hozzám. Csak ott kellett lennem a forgatáson, mert tökéletesen hasonlítunk egymásra. Nagyszerű karakter, olyan, mint én magam és igazán sokat jelentett számomra.

Milyen volt együtt dolgozni egy fiúk uralta szereplőgárdával?
Szórakoztató. Rengeteg fiús dolgot csináltunk, sokat sportoltunk és kosárlabdát is játszottunk. Szép időt töltöttem együtt velük, rengeteget nevettünk és poénkodtunk egymással.

Olvastad már Az Útvesztő könyvsorozatot?
Csak az első könyvet.

Milyen visszajelzéseket kaptál (már ha kaptál) a könyv rajongóitól?
Leginkább pozitív visszajelzéseket, aminek nagyon örültem. A rajongók születésnapi üdvözlő videót készítettek nekem szerte az egész világról, melyben a bátyám Mikel Ameen dalát a "Kings Will Be Kingst" énekelték.

A hatalmas rajongói tábor miatt nagy volt rajtad a nyomás?
Szerintem Wes, a rendező tökéletesen kielégített és lenyűgözött minket a filmmel kapcsolatos kreativitásával és a döntéseivel. Levette a vállunkról a terhet azáltal, hogy egy kivételes filmet készített.

Számodra mi Az Útvesztő történetének legnagyobb varázsa?
Úgy gondolom, hogy a film egy időtlen mitológia elemmel dolgozik, amitől el vagyok ragadtatva. Olyan, mint minden nagy alkotás, a karakterek nem foglalkoznak azzal, hogy milyenek voltak azelőtt, és számos próbán kell keresztül menniük, hogy rájöjjenek kik is ők most valójában. Emellett ez egy remek akció és kaland film, olyan, aminek mindig a részese akartam lenni.

Az Útvesztőben a fiúknak nincsenek emlékeik a korábbi életükről. Melyik az az emlék a saját életedből, ami a legtöbbet jelenti a számodra?
Az a rengeteg családi összejövetel, amit Londonban tartottunk. Mikor hazamegyek édesanyám házába, akkor ott mindig szeretet vár, móka és tánc, olyan időszak ez az életemben, amikor gazdagnak és boldognak érzem magam.

Szakmailag ki inspirál téged?
Nagyon sok remek ember van odakint, de manapság ez a személy olyasvalaki, aki közel áll hozzám. A bátyám, Mikel Ameen zenész és rapper, a zenéje hatalmas inspiráció számomra spirituális és szakmai szinten. Amit az albumjaiban csinál zeneileg és szövegileg, azt senki sem tudja utánozni. Rendezőként és színészként versenyzek vele, hogy kitűnjek mellette. Ha hallani akarjátok a zenéjét, akkor keressetek rá a Youtube-on.

Ki az a híresség, akibe bele vagy zúgva?
Az egyetlen híresség az életemben Portia Freno.

Mi a legjobb tanács, amit valaha kaptál?
Tanulj meg lélegezni helyesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése